kan iemand mij ongeveer vertellen wanneer er onweer over Ter-Apel // Emmen komt ....dit in verband met dat ik dan onze paarden dan even op stal zet.
En aan gezien ik een best stuk over een kaal weiland naar de stallen moet lopen met 4 paarden (omstebeurt)
en niet door een bliksem getroffen wil worden .
Deze paarden zijn met onweer zeer druk aan het leidsel (steigeren met iedere knal en zijn echt in paniek dan)
We hebben hier namelijk meerdere keren inslag op het schrikdraad gehad.
Graag hoor ik ik wat van jullie zodat ik ze ruim op tijd binnen kan zetten zonder gevaar voor mijzelf en de paarden.
vast bedankt van Loes en 16 bruine benen
kan iemand mij ongeveer vertellen wanneer er onweer over Ter-Apel // Emmen komt ....dit in verband met dat ik dan onze paarden dan even op stal zet.
En aan gezien ik een best stuk over een kaal weiland naar de stallen moet lopen met 4 paarden (omstebeurt)
en niet door een bliksem getroffen wil worden .
Deze paarden zijn met onweer zeer druk aan het leidsel (steigeren met iedere knal en zijn echt in paniek dan)
We hebben hier namelijk meerdere keren inslag op het schrikdraad gehad.
Graag hoor ik ik wat van jullie zodat ik ze ruim op tijd binnen kan zetten zonder gevaar voor mijzelf en de paarden.
vast bedankt van Loes en 16 bruine benen
Ik denk dat we het niet precies kunnen vertellen hoelaat, De grote buien moeten namelijk nog ontstaan, en ik verwacht dat emmen toch in de avond gaat vallen. Maar we zullen het je pas kunnen vertellen als de tijd nadert. Veel succes overigens met die 4 paarden, die zullen ook wel iets aanvoelen nu denk ik.
Vragen: wat is de Boyden precies en waarom zijn de waarden altijd of niks of absurd hoog (vb Gilze, al bijna 24 uur 95,3 oftweel al 24 uur "onweer vrijwel zeker")? dat laatste viel me vorig jaar ook geregeld op, alles was vaak groen alleen de Boyden rood.
edit tussendoor: zie dat in het afgelopen halve uur de "Boyden" opeens naar -200 gegaan is.
situatie alhier op dit moment:
rond de 20 graden, droog, licht bewolkt,
vrij stevige wind die eventuele benauwdheid gewoon wegblaast. | Gewijzigd: 10 mei 2012, 12:09 uur, door jcroon
Tijdje op non-actief gestaan maar nu nemen de kriebels weer toe.
echt grote buien hebben we hier in de regio nog niet gehad, maar nu hoop ik toch dat het vandaag gaat knallen.
ben alle kaarten aan het volgen en zoveel mogelijk de bericht geving.
zonnetje komt er door en de benauwdheid neemt toe.
Daarmee ook de hoop op een mooie bui of buien.
Wens iedereen een top dag toe, ik ben d'r helemaal klaar voor.
groeten
Vragen: wat is de Boyden precies en waarom zijn de waarden altijd of niks of absurd hoog (vb Gilze, al bijna 24 uur 95,3 oftweel al 24 uur "onweer vrijwel zeker")? dat laatste viel me vorig jaar ook geregeld op, alles was vaak groen alleen de Boyden rood.
edit tussendoor: zie dat in het afgelopen halve uur de "Boyden" opeens naar -200 gegaan is.
situatie alhier op dit moment:
rond de 20 graden, droog, licht bewolkt,
vrij stevige wind die eventuele benauwdheid gewoon wegblaast.
Je kunt niet van enkele waarden uitgaan. Dus alleen de Boyden e.d. Pas wanneer alles op de juiste lijn zit kun je conclusies gaan trekken.
Gaan er mensen chasen uit de regio amersfoort?
ik wil zeer graag weer is chasen, maar heb geen auto
benzine kosten e.d worden gedeeld uiteraard
stuur maar een berichtje als je denkt langs te komen oid.
Mijn (on)weer foto's : Foto's
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
hier ook niet mullie, uurtje geleden heel af en toe een beetje... inmiddels is t hier zwaar bewolkt, volgens de radar komt er binnen nu en een half uur een plensbui. Temp is bijna 24 graden, ben benieuwd wat we vanavond gaan krijgen
Gaan er mensen chasen uit de regio amersfoort?
ik wil zeer graag weer is chasen, maar heb geen auto
benzine kosten e.d worden gedeeld uiteraard
stuur maar een berichtje als je denkt langs te komen oid.
PM gestuurd!
Zeeland is de KNMI waarschuwing kwijt. wind lijkt minder te worden en iets meer zon door de sluierbewolking maar vind het ererder "lekker"dan "benauwd"
Heb liever de buien zoals vorige weerk,die bijna stil hingen en genoeg lieten zien.
Chasen is ook vrij lastig nu,daarbij zal het ook nog eens in de spits gaan plaats vinden,dus dan word het al helemaal lastig allemaal.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.