Ik was al niet de eerste,na het drama van verleden jaar daar in die streek zijn er blijkbaar meer mensen ongerust.Top Berger !!
En 100% terecht dat mensen ongerust zijn, het zijn wel je kinders niet waar. !!
ZIjn er nog mensen vanuit het midden van het land die gaan chasen?
Of mensen die langs Amersfoort mss komen?
Dan zou ik graag mee willen als dat mogelijk is!!
Stuur maar een pb, dan kunnen we even overleggen
voorderest, ik heb er erg zin in vandaag, hopelijk beetje mooie buienwolken enz
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Daar kon je bijvoorbeeld ook naar de basis van Volkel gaan en de cape + lifted enz enz zien.
Ben de link even kwijt. yep, dat werkt weer op ons eigen onvolprezen "O-O". klik hierboven op "weer", dan "indexcijfers onweer" en dan zie je een kaartke en een lijst met namen..
Alleen viel me op (gisteren) dat nog niet alle plaatsen al een index geven, Volkel wel maar met een lfted van 1,46 en een cape van 46,6 denk ik dat je daar nog gewoon in alle rust een kop koffie kunt drinken.
Lijkt het tropisch regenwoud wel, haha!!
Maar vrees toch dat walcheren weer net de boot mist, maar je weet maar nooit.......
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
toevallig nog wensen mensen mee te hebben om te chasen? xD
Ik zit nog op mijn werk tot 4 uur vanmiddag. Dus dan zou het vanmiddag pas worden. Als ik vrij had, dan had ik het wel geweten
jmmrzz
jij zit daar sowieso beter als ik hier in Sneek Maar chasen kunnen we altijd nog een keer doen.
Lijkt het tropisch regenwoud wel, haha!!
Maar vrees toch dat walcheren weer net de boot mist, maar je weet maar nooit.......
Haha hier ook ja, toen ik opstond en na buiten keek dacht ik dat het buiten ''trek trui met regenjas aan''-weer, maar tis ondanks al die regen echt benauwd en warm kleverig weer. Tropisch gevoel ja haha, tact met regenbuien nu +17.2C, luchtvochtigheid 99%
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
(het is een wilde gok)
Hou goed onze twitter in de gaten want wij gaan waarschijndelijk livestreamen
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012
....voorpret is al leuk
Citaat van nu.nl Mogelijk overlast door zware buien
Laatste update: 10 mei 2012 10:48 info
AMSTERDAM - Enkele zware onweersbuien met hagel en harde windstoten kunnen donderdagmiddag en -avond voor overlast zorgen.
....voorpret is al leuk
lol,.... voorpret is altijd leuk
Hier in Goes, 21,5 graden buiten. Wind is aangetrokken tot w.k.6,1