Een niveau 1 is afgegeven voor Noord-en Midden-Frankrijk, de Benelux, Noord-en Midden-Duitsland, Denemarken en de westelijke Oostzee voornamelijk voor zware windstoten, grote hagel en tornado's. aldus estofex.
het blijk dat buien zich zullen ontwikkelen in noord frankrijk/belgie en die buien zullen zich verplaatsen naar het noordoosten over belgie/nederland en vervolgens het land verlaten naar duitsland hoewel de kans redelijk groot is dat buien plots boven ons land kunnen ontstaan mocht er een geisoleerde bui ergens plaatsvinden is er een redelijke kans dat die bui zich snel ontwikkeld en uiteindelijk een georganizeerde bui kan worden, wat ik hiermee wil zeggen is dat die buien die daadwerkelijk organizeren erg zwaar kunnen uitpakken en dan bedoel ik met zware windstoten hagel stenen tot mischien wel 3 cm of meer en uiteraart geven de tornado parameters vrijwel de beste papieren aan en dus is er een mogenlijkheid dat er tornados kunnen vormen, als dat het geval is en je in de buurt bent van zo'n specifieke storm wees voorzichtig | Gewijzigd: 10 mei 2012, 08:41 uur, door NitroGenetics
Nog iemand rondom Goes zin in een chase ?
Ik zij nog tegen mijn stiefzoontje dat hij zijn regenpak mee moest nemen maar nee da's niet stoer he!!... (12jaar)..duhhh.
Die komt als een verzopen kat thuis vanmiddag, heh heh ... suffer dude!! | Gewijzigd: 10 mei 2012, 09:41 uur, door mrijkhals
toevallig nog wensen mensen mee te hebben om te chasen? xD
| Gewijzigd: 10 mei 2012, 09:25 uur, door NitroGenetics
Jep, zeker waar. Die is liever stoer dan droog... dat heb je met die gasjes van rond de 12 jaar he !
'k heb meer vertrouwen in noodweercentrale als ik eerlijk ben...
(moet nog ff wennen aan de nieuwe layout en wat de pagina's doen als je text hebt verandert)...bummer!
| Gewijzigd: 10 mei 2012, 09:46 uur, door mrijkhals
Ik zit nog op mijn werk tot 4 uur vanmiddag. Dus dan zou het vanmiddag pas worden. Als ik vrij had, dan had ik het wel geweten
Daar kon je bijvoorbeeld ook naar de basis van Volkel gaan en de cape + lifted enz enz zien.
Ben de link even kwijt.
Ik zit nog op mijn werk tot 4 uur vanmiddag. Dus dan zou het vanmiddag pas worden. Als ik vrij had, dan had ik het wel geweten
jmmrzz
Met andere woorden,dan zou ik de begeleiders kunnen verwitigen.
Hoi,
Verwittigen kan nooit geen kwaad maar ik denk dat het nog wat te vroeg is om definitief te kunnen zeggen dat het daar los gaat.
Beter voorkomen dan genezen niet waar.
| Gewijzigd: 10 mei 2012, 10:01 uur, door mrijkhals
De begeleiders hebben ongetwijfeld ook het weerbericht gezien, en het KMI waarschuwt vandaag ook voor "plaatselijk felle onweders met hagel en felle rukwinden."
De begeleiders hebben ongetwijfeld ook het weerbericht gezien, en het KMI waarschuwt vandaag ook voor "plaatselijk felle onweders met hagel en felle rukwinden."
Mee eens, maar als je voor jezelf een 'geruster' gevoel wilt hebben, verwittig ze dan gewoon. Het is voor jouw gevoel, en dat telt ook. Vorig jaar hebben ze in belgie ook te 'makkelijk' gedacht en we weten allemaal hoe dat is afgelopen niet waar.
Dus ik zeg, gewoon doen !