Overigens zijn die kaarten van morgen weer een stuk beter geworden voor mijn regio.
Alleen ik blijf mijn hoop er niet op vestigen, want het is zo onvoorspelbaar,
het kan idd steviger uitpakken maar ga er maar niet vanuit dat de zon veel te zien zal zijn tenzij je inhet uiterste zuiden woont, de reden hiervoor is dat de jetstream ervoor zorgt dat de hoge wolken van een regencomplex ten westen boven ons land gestuwd wordt en daardoor een zeer bewolkte dag zullen beleven, maar ik kan ntrlijk niet uitsluiten dat er een kans is voor de zon maar het is heel klein
I hope not.
zoals de kaarten er nu voor staan geeft het idd aan dat het noordwesten alles net mist maar het is nu niet uit te sluiten of je niets krijgt het gaat echt nowcasten worden
maar het zuidoosten/oosten heeft duidelijk meer kans wat betreft onweer.
deze kaart geeft toch wel een redelijke 50% kans voor het noordoosten | Gewijzigd: 9 mei 2012, 16:30 uur, door NitroGenetics
Dat wordt weer "zwaar" genieten! | Gewijzigd: 9 mei 2012, 17:00 uur, door Bronk
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
het kan idd steviger uitpakken maar ga er maar niet vanuit dat de zon veel te zien zal zijn tenzij je inhet uiterste zuiden woont, de reden hiervoor is dat de jetstream ervoor zorgt dat de hoge wolken van een regencomplex ten westen boven ons land gestuwd wordt en daardoor een zeer bewolkte dag zullen beleven, maar ik kan ntrlijk niet uitsluiten dat er een kans is voor de zon maar het is heel klein
bedoel je het uiterste zuiden van belgie of van nederland
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Oef dat ziet er niet al te best uit.Tegen de middag wel een enkele opklaring voor ons maar veel is het niet.
| Gewijzigd: 9 mei 2012, 17:02 uur, door Bronk
En ook naar mijn kant
sterkte alvast
Hey, dank je, jij ook sterkte alvast! Dat wordt morgen op het werk gewoon o-o en buienradar in de gaten houden!