Als ik alles goed begrijp gaan alle waardes uit van niet meer dan voorjaarsbuitjes met hier en daar een klap, maar wordt er rekening gehouden met storende, verhevigende factoren die we nu nog niet kunnen zien.
maar ik ga nog niet te vroeg juichen want dan is de frustratie ook groter.
Vorige week greep ik langs de pot, nu lijkt het erop dat alles prima zit hier maarja ! Nowcasten dus, veel plezier jongens.
Vorige week greep ik langs de pot, nu lijkt het erop dat alles prima zit hier maarja ! Nowcasten dus, veel plezier jongens.
kan je bijna wel zeggen dat je wel gebakken zit maargoed weer is onvoorspelbaar soms
kan je bijna wel zeggen dat je wel gebakken zit maargoed weer is onvoorspelbaar soms
Zo is het.
Beter voorbeeld als vorig jaar Juni was er niet.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Aangezien ik doodsbang voor onweer ben, en ik ook nog in het rode gedeelte zit
Wil je er ook alvast wat voor mij pakken, maar dan omdat ik van zulke situaties nogal opgefokt raak haha.
vandaag:
Morgen:
moet eerlijk zeggen dat ik die kaart van morgen wel geweldig rood vind :p
edit: hier ook nog even estofex voor vandaag
Een niveau 1 is afgegeven voor delen van de Benelux, N-Duitsland en ver NW-Polen vooral voor geïsoleerde grote hagel en sterke windstoten.
| Gewijzigd: 9 mei 2012, 11:28 uur, door NitroGenetics
Aangezien ik doodsbang voor onweer ben, en ik ook nog in het rode gedeelte zit
Wil je er ook alvast wat voor mij pakken, maar dan omdat ik van zulke situaties nogal opgefokt raak haha.
Ik kan je wel vertellen dat ze wel werken haha
Dan kun je er "rustig" van genieten....
Afwachten maar, of we echt 'tropisch noodweer' over ons heen gaan krijgen
Nou ja de indices (CAPE krap boven de 1000, als die dat al haalt, Lfted niet onder de -3) gaan vooralsog uit van gewoon wat leuke buitjes, niks extreems. Maar ik heb begrepen dat het wel zo is dat er maar een mug een scheet hoeft te laten of er kan van alles getriggered worden.
Afwachten maar, of we echt 'tropisch noodweer' over ons heen gaan krijgen
Nou ja de indices (CAPE krap boven de 1000, als die dat al haalt, Lfted niet onder de -3) gaan vooralsog uit van gewoon wat leuke buitjes, niks extreems. Maar ik heb begrepen dat het wel zo is dat er maar een mug een scheet hoeft te laten of er kan van alles getriggered worden.
Dat moet vooral jij/u kunnen weten. Vorige week bijvoorbeeld.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Jah dus?
Dat het gebeurde op dat festival is kut inderdaad,maar dat staat gewoon nu even los van de mensen die in de omgeving wonen en ook onweersgek zijn. En dus zullen prima weer krijgen morgen zoals het lijkt. Pech voor de Pukkelpopgangers maar het is niet anders. We moeten ook door he en niet blijven hangen.