Boven ons lang, onder ons langs maar niet over ons heen!
Ach ja, dan maar een keer op tijd naar bed!
Voor de mensen die wel een spektakeltje te zien krijgen. Veel plezier!!
Dit is echt het meest frustrerende ooit, dan heb ik liever nog een heldere nachthemel dan dit zwak weerlicht aan de zuidelijke hemel, en dat al de HELE AVOND!! Geen waargenomen ontladingen enkel wat weerlicht. Ik denk dat we hier amper 1 mm neerslag hebben gehad uit een uitlopertje.
Het lijkt spontaan geactiveerd met meer flitsen. oh dan nog es gaan kijken, ik heb hier bij Breda het idee dat ik onder een lichtbak zit, zie wel weerlicht maar de flitsen zitten verscholen achter regen en mist lijkt ook heel hoog te zitten, zou bijna zeggen boven de wolken.
Eerste bui zo rond achten was kort maar hevig, en een paar mooie CG's gezien...
Ze lieten net beelden zien van De Graafschap en dat was een flinke bliksem daar idd
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Het lijkt spontaan geactiveerd met meer flitsen. oh dan nog es gaan kijken, ik heb hier bij Breda het idee dat ik onder een lichtbak zit, zie wel weerlicht maar de flitsen zitten verscholen achter regen en mist lijkt ook heel hoog te zitten, zou bijna zeggen boven de wolken.
Eerste bui zo rond achten was kort maar hevig, en een paar mooie CG's gezien...
ja ik had hier ook flink last van de regen, maar ook van de mist / heiigheid. Ik heb geen enkele bliksemschicht gezien, terwijl er toch voldoende bliksem is geweest. Maar ach, mij hoor je echt niet klagen, het is onweer!
wordt nog leuk vannacht
Daar zou ik niet op rekenen, activiteit gaat er langzamerhand steeds meer uit. Voordat de bui hier is is het wss enkel wat regen.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Ze lieten net beelden zien van De Graafschap en dat was een flinke bliksem daar idd
Heel mooi om naar te kijken.
Heb net enkele weken m'n rijbewijs en moest er net met de auto doorheen, was even minder maar eenmaal thuis... Primaaaa.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/