inderdaad, grrr het is om misselijk van te worden , heb hier nog amper iets gehad 1 donderslag op maandag nacht, de bliksem was toen niet zichtbaar door de dichte mist en vandaag was het hier ook de hele dag nevelig waardoor de bliksem niet te zien was, allesinds niet tegoei. dus hopelijk rap terug een paar egte onweersbuien en deze keer ook voor belgie xD
ontstaat een buitje bij koblenz
zie het ook, maar dat wordt waarscheinlijk niets meer, zie trouwens dat daar in het zuiden van begie geen neerslag meer is maar dat er tog daarnet een plusje verscheen ?
inderdaad, grrr het is om misselijk van te worden , heb hier nog amper iets gehad 1 donderslag op maandag nacht, de bliksem was toen niet zichtbaar door de dichte mist en vandaag was het hier ook de hele dag nevelig waardoor de bliksem niet te zien was, allesinds niet tegoei. dus hopelijk rap terug een paar egte onweersbuien en deze keer ook voor belgie xD
zie het ook, maar dat wordt waarscheinlijk niets meer, zie trouwens dat daar in het zuiden van begie geen neerslag meer is maar dat er tog daarnet een plusje verscheen ?ik denk dat het een onweersbuitje wordt
Zou best kunnen, maar nu komt het hier toch ook dichterbij
Wat dichtbij vuurwerk gehad nu, het gaat niet los. Maar het is wel een leuk schouwspel zo nu en dan
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
zie het ook, maar dat wordt waarscheinlijk niets meer, zie trouwens dat daar in het zuiden van begie geen neerslag meer is maar dat er tog daarnet een plusje verscheen ?ik denk dat het een onweersbuitje wordt
zou best kunnen, als lijkt de kans klein. maar het kan zeker en vast! laten we hopen : )
dan hoor je ze van hier boven helmond, want hier zitten ze zo ongeveer recht boven!
haha hier in Gemert niets te horen hoor ehm, dat meen je toch hooop ik niet he... ja toch wel net wel 1 keer in de verte een dondertje gehoord
ik denk dat het weer net over helmond richting eindhoven opgaat dan en gemert net overslaat.
zoals hier mooi te zien is:
http://www.buienradar.nl/mijnbuienradar.aspx?x=404&y=427&id=1&naam=zoom&size=1x1&t=T
maar zo te zien krijgen we over een minuut of 20 toch ook nog iets moois
| Gewijzigd: 2 mei 2012, 21:02 uur, door dimi72
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
zou best kunnen, als lijkt de kans klein. maar het kan zeker en vast! laten we hopen : )nep zwakt af