Hebben wij het dan over de 3de bui of die 2de ?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik hoop dat er nog wat naar Hilversum komt, maar het lijkt er wel op dat er in ieder geval wat bliksemse vrienden mijn kant op komen, toch?
Iemand een mening daarover of die bui idd hierheen komt of zal hij meer noordelijk gaan?
groetjes Johan
inderdaad, grrr het is om misselijk van te worden , heb hier nog amper iets gehad 1 donderslag op maandag nacht, de bliksem was toen niet zichtbaar door de dichte mist en vandaag was het hier ook de hele dag nevelig waardoor de bliksem niet te zien was, allesinds niet tegoei. dus hopelijk rap terug een paar egte onweersbuien en deze keer ook voor belgie xD
dan hoor je ze van hier boven helmond, want hier zitten ze zo ongeveer recht boven!
haha hier in Gemert niets te horen hoor
Mischien komt er nog meer, maar zie de buien eerder noordwaarts gaan dan naar het zuidwesten....
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ik hoop dat er nog wat naar Hilversum komt, maar het lijkt er wel op dat er in ieder geval wat bliksemse vrienden mijn kant op komen, toch?
Iemand een mening daarover of die bui idd hierheen komt of zal hij meer noordelijk gaan?
groetjes Johan
Hallo Johan,
die bui in Duitsland zal waarschijnlijk wel over Hilversum trekken maar over de activiteit durf ik dan niet te spreken, de treksnelheid is nogal traag en hoe later het wordt hoe lager de CAPE en Lifted en dan zal de onweersactiviteit afnemen.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
inderdaad, grrr het is om misselijk van te worden , heb hier nog amper iets gehad 1 donderslag op maandag nacht, de bliksem was toen niet zichtbaar door de dichte mist en vandaag was het hier ook de hele dag nevelig waardoor de bliksem niet te zien was, allesinds niet tegoei. dus hopelijk rap terug een paar egte onweersbuien en deze keer ook voor belgie xD
ontstaat een buitje bij koblenz
dan hoor je ze van hier boven helmond, want hier zitten ze zo ongeveer recht boven!
haha hier in Gemert niets te horen hoor
hier in ehv onweert t toch stevig flinke flitsen en stevige donders, echt genieten geblazen! | Gewijzigd: 2 mei 2012, 20:55 uur, door Kevintje
haha hier in Gemert niets te horen hoor ehm, dat meen je toch hooop ik niet he...