Bui kakt nu al in.
Inderdaad,omstandigheden in Nederland zijn niet perfect.
We zullen zien verder later vandaag. Het weer hebben we tenslotte niet in eigen hand
sorry maar dat oem ik niet inkakken
ieder zijn mening natuurlijk zullen we nu weer ontopic blijven>??
Dus ben benieuwd wa het weer me nu allemaal gaat brengen ik ga weg vandaag vanuit hoorn als er nog ieman intresse heeft in een chase pm me maar
Groetjes Dennis
Ik hoor alleen dreunen maar ik zie geen flitsen of donkere wolken (panningen)
Ik zag ze niet. het is inmiddels ook al opgehouden met regenen. Zou dit het dan zijn voor vandaag?
ik zou zeggen kijk liever wat er in Frankrijk en Oost Duitsland gebeurd
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
ik hoor het hier ook nog soms in de verte rommelen. Het is wel saai grijs buiten nu, het ziet er niet echt uit alsof er nog iets gaat gebeuren. Maar aan de andere kant, dat zag het er net ook niet naar uit, en toch ging het onweren. We wachten rustig - correctie: vol spanning - af
;-)
Beetje iemand met kennis ziet wel wat ik bedoel.
even wolken radar bekijken je je ziet het wel. heeft niks met ploffers te maken ieder geval (Nog)
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Helemaal mee eens Viktor. De echte jongens zullen wel na 17:00/18:00 komen.
Helemaal mee eens Viktor. De echte jongens zullen wel na 17:00/18:00 komen.
Ik twijfel er niet aan. maar laat aub die witte bewolking weg, kan ik nog buiten zitten in de zon haha.
Dus ben benieuwd wa het weer me nu allemaal gaat brengen ik ga weg vandaag vanuit hoorn als er nog ieman intresse heeft in een chase pm me maar
Groetjes Dennis