De buien die vanavond moeten komen moeten nog ontstaan,zoals vaak tegen einde middag gebeurd.
Dont worry. Be Happy
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Moet toch echt wat beter worden kwa omstandigheden. Hoop dus op de avond-middernacht
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Moet toch echt wat beter worden kwa omstandigheden. Hoop dus op de avond-middernacht
inderdaad als de zon erdoor komt in de namiddag
ze zon was achter de wolken en het is wat gaan waaien (zon is terug en waait nog steeds wat)
ik klaag juist niet want zoals er voorspelt word is niet wat ik verwacht
lijkt mij dus alleen maar positive thinking
. In de ochtend kunnen in de Ardennen al enkele buien gaan vallen met mogelijk al een klap onweer. in de namiddag zou dan het echte werk kunnen komen. Vanuit Duitsland trekt een storing over, die aangezien het tijdstip en volgens de door Hirlam verwachte temperaturen (in het oosten tot 23-24 °C), serieus getriggerd kan worden. Er kunnen dus pittige onweerbuien gaan vallen met behoorlijk wat neerslag in korte tijd en ook felle windstoten.... dus trek niet te snel je conclusies | Gewijzigd: 2 mei 2012, 13:11 uur, door Tatanka
Kan me niet voorstellen dat er niks komt, we wachten af.
dat gescheld is nergens voor nodig maurice.
maar wat je zegt...er moet vandaag wel ea komen!
weather without storms is no weather at all.
ze zon was achter de wolken en het is wat gaan waaien (zon is terug en waait nog steeds wat)
ik klaag juist niet want zoals er voorspelt word is niet wat ik verwacht
lijkt mij dus alleen maar positive thinking
. In de ochtend kunnen in de Ardennen al enkele buien gaan vallen met mogelijk al een klap onweer. in de namiddag zou dan het echte werk kunnen komen. Vanuit Duitsland trekt een storing over, die aangezien het tijdstip en volgens de door Hirlam verwachte temperaturen (in het oosten tot 23-24 °C), serieus getriggerd kan worden. Er kunnen dus pittige onweerbuien gaan vallen met behoorlijk wat neerslag in korte tijd en ook felle windstoten.... dus trek niet te snel je conclusies
Als ik eerlijk ben, is het hier herfstweer, en de temperaturen liggen op 13 a 15 graden schat ik.
GET over it lol
ontopic:temps moeten hoger uit gaan vallen dan dat het nu is ben ik bang maar we zien wat er vanmiddag gaat gebeuren | Gewijzigd: 2 mei 2012, 13:19 uur, door NitroGenetics
Kan me niet voorstellen dat er niks komt, we wachten af.
dat gescheld is nergens voor nodig maurice.
maar wat je zegt...er moet vandaag wel ea komen!
Schelden? Valt wel mee toch,,.. Maak er maar pokke van