Hier in Heerlen is het heel gauw donker geworden buiten, ik hoef nog nét niet de lampen aan te maken. Ben benieuwd wat dat complex boven duitsland hier gaat geven, en helemaal nieuwsgierig naar vanmiddag. Temperatuur is niet echt warm.....ben bang dat t eerste complex alleen regen zal geven.
Ik liep net een drie kwartier in een heerlijk benauwd zonnetje (loenen gld) de honden uit te laten, wel wat donderkopjes in de verte nu word het in een rap tempo bewolkt en het voelt nu ook wat frisser
hier hetzelfde!
Hier ook hetzelfde.
Kan me niet voorstellen dat hier vandaag een leuk onweerscomplex over komt, maar wellicht dat na de eerste buitjes die hier dadelijk arriveren, het opklaart en snel warm/benauwd wordt.
Misschien heb je gelijk, maar als ik naar een satelliet foto kijk zie ik nog veel bewolking. Het kan misschien nog oplossen.
De stilte voor de 'storm' altijd heerlijk om te voelen.
Hier in Alkmaar was het tot een uurtje of 11:30 vies benauwd met wat hoge sluier- en stapelwolken.
Op dit moment waait er een wat fris windje maar de zon is volop aanwezig.
Beste buien:
Kunt u aub richten het westen komen en dit gelieve na 18:00 zodat ik na mijn werk wat kan filmen, alvast bedankt
geloof er toch geen bal van dat hier niets gaat komen eigenlijk..
Verklaar je nader
Deventer gaat heus wel wat komen denk ik
gewoon afwachten en achteraf klagen.