lees dit ook he! waarschuwing gaat pas in vanaf 23.00h en als je dan ziet wat er boven frankrijk nog allemaal groeit
Jij woont in Bree,
dat is niet ver hiervandaan.
denk je niet dat het iets te westelijk trekt ,
Overigens voel ik hier de wind van het zuiden komen, en als je een uur geleden naar de wolken keek, gingen deze ook minder z.oostenlijk zal het dan toch nog draaien?
lees dit ook he! waarschuwing gaat pas in vanaf 23.00h en als je dan ziet wat er boven frankrijk nog allemaal groeit
Wou het ook juist zeggen...groeit nu wel lekker daar ! Kom maar richting W-Vlaanderen ! laat maar komen !
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Jij woont in Bree,
dat is niet ver hiervandaan.
denk je niet dat het iets te westelijk trekt ,
Overigens voel ik hier de wind van het zuiden komen, en als je een uur geleden naar de wolken keek, gingen deze ook minder z.oostenlijk zal het dan toch nog draaien?
misschien dat er hier in limburg niks komt, maar ik gun het de rest van het land ook wel wij krijgen ons onweer zoals gewoonlijk in juni/juli/augustus wel :p
Da was un vliegtuig jij pannekoek, awac zijn volop vluchten aan ut doen. momenteel de buien trekken zoals ik vanmiddag al zei ten zuiden van limburg voorbij