Dit was ook de 1e keer dat ik mijn camera had dus was een beete aan testen.
Hebben betere foto,s op forum gestaan van mij/
Maar goed ik vond de lucht toen best mooi.
Inderdaad, wat uitleg misschien. Ik kan in ieder geval weinig zien, maar misschien ligt dat aan mijn computerscherm. Ik zie wel een beetje dreigende wolken boven huizen, vind dat dat dreigende vaak zelf ook mooi en interresant aan wolken, ik ga dan graag even van de bank af om uit het raam te staren of in de tuin ernaar te kijken.
Ik vind de foto te gek !
Ook al was dit de eerste keer, zouden alle lezers van jou topic de foto's moeten "bewonderen" ondanks de mindere kwaliteit, JIJ dacht ten minste wel aan ons en je hebt meerdere malen begrijp ik, de moeite gedaan om ons mee te laten genieten van de dreigende luchten.
Nogmaals van mijn kant: Te gek !
Ik vind de foto te gek !
Ook al was dit de eerste keer, zouden alle lezers van jou topic de foto's moeten "bewonderen" ondanks de mindere kwaliteit, JIJ dacht ten minste wel aan ons en je hebt meerdere malen begrijp ik, de moeite gedaan om ons mee te laten genieten van de dreigende luchten.
Nogmaals van mijn kant: Te gek !
mee eens, ik bedoelde het in ieder geval niet gemeen! Gewoon wat feedback maar zonder enige negatieve intentie! Ik vind uberhaubt het gebaar heel leuk dat mensen hier de foto´s met elkaar willen delen.