Tja, de afgelopen 4 dagen waren de ijsheiligen. Volksgeloof is dat het dan kan gaan vriezen, meteorologisch meer bepaald ongeveer de laatste dagen dat het zou kunnen gaan vriezen (beetje simpel gezegd dan, er zijn hele pagina's op het web te vinden met veel meer uitleg).
Om nu te zeggen, nu kan het dus echt niet meer vriezen gaat dit jaar wel erg ver, een dag meer of minder zal dit jaar niet opvallen.
Vanavond maar even kijken of ik de wintermuts nog in mijn bluspak heb zitten voor na de oefenavond.
Ik heb zaterdag jl. prachtige foto's kunnen maken in die heldere polaire lucht.
Fris was het wel met die harde wind.
Maar inderdaad, we zijn de laatste voor-jaren veel verwend geweest met uitzonderlijk
weer voor de tijd van het jaar.
De lente wordt Hollands, dus niet te warm maar de zomer (lose kreet ...gaat.vanaf half juli los)
Ik zou mei niet de prullenbak in gooien gezien de nieuwe run van GFS, de zaterdag rond de 22 en de zondag wordt zelf 25 graden!
Op de zondag heeft GFS ook een hele mooie CAPE en Lifted kaart getekend, oordeel zelf maar!
Als dit uit gaat komen! Heerijk, kom maar op.
En jij blij dat we niet meer in de tijd leven dat de brenger van slecht nieuws bepaalde lichaamsdelen boven schouderhoogte kwijtraakte.
Nog nooit meegemaakt. Nachtvorst gehad, -2 graden hier in Winterswijk.
Overigens nu een mooie strakke blauwe lucht. Voor hoe lang nog
Als het nu eind september was zou ik zeggen: "mooi nazomerweer"
Groet, Frank | Gewijzigd: 17 mei 2012, 08:49 uur, door franka21
Morgen wel maar de kans is best wel klein.
Een dag of twee, drie zonder regen is ook wel lekker voor de afwisseling .
Om de een of andere reden had ik vandaag "lekkerder" ingeschat dan het echt is, toch nog een trui nodig (een dunne dat wel) buiten.
Morgen wel maar de kans is best wel klein.
Een dag of twee, drie zonder regen is ook wel lekker voor de afwisseling .
Om de een of andere reden had ik vandaag "lekkerder" ingeschat dan het echt is, toch nog een trui nodig (een dunne dat wel) buiten.Nou ik heb al een uurtje in mn blote bast buiten gelegen hoor Maar je moet wel in de zon en uit de wind liggen, anders is het meteen fris.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography