Hieronder de kaart van 13 juni, op die dag verwacht CFS de hoogste temperaturen.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Hieronder de kaart van 13 juni, op die dag verwacht CFS de hoogste temperaturen.
Ik zou aan deze weerkaarten totaal geen waarde hechten. Op de nieuwe run is het voor 13 juni al 10 graden kouder
en ik zie echt maar dan ook echt nog helemaal geen tekenen dat het stabieler wordt.. .
Kortom Mei kan denk ik ook de prullenbak in.. we gaan toch niet door tot oktober zo he
en ik zie echt maar dan ook echt nog helemaal geen tekenen dat het stabieler wordt.. .
Kortom Mei kan denk ik ook de prullenbak in.. we gaan toch niet door tot oktober zo he
vrees er voor. Mei wordt wisselvallig en iets te fris. maar er is licht aan het einde van de tunnel.
Ik heb zaterdag jl. prachtige foto's kunnen maken in die heldere polaire lucht.
Fris was het wel met die harde wind.
Maar inderdaad, we zijn de laatste voor-jaren veel verwend geweest met uitzonderlijk
weer voor de tijd van het jaar.
De lente wordt Hollands, dus niet te warm maar de zomer (lose kreet ...gaat.vanaf half juli los) | Gewijzigd: 15 mei 2012, 11:01 uur, door sneeuwschuiver
Maar inderdaad, we zijn de laatste voor-jaren veel verwend geweest met uitzonderlijk
De lente wordt Hollands, dus niet te warm maar de zomer (lose kreet ...gaat.vanaf half juli los)
Ik zou mei niet de prullenbak in gooien gezien de nieuwe run van GFS, de zaterdag rond de 22 en de zondag wordt zelf 25 graden!
Op de zondag heeft GFS ook een hele mooie CAPE en Lifted kaart getekend, oordeel zelf maar!
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
De lente wordt Hollands, dus niet te warm maar de zomer (lose kreet ...gaat.vanaf half juli los)
Ik zou mei niet de prullenbak in gooien gezien de nieuwe run van GFS, de zaterdag rond de 22 en de zondag wordt zelf 25 graden!
Op de zondag heeft GFS ook een hele mooie CAPE en Lifted kaart getekend, oordeel zelf maar!
mmm,dat is niet meer zo veraf