Je hebt helemaal gelijk, ik gaf alleen een schets van wat ik denk veel mensen willen, en zeker nu met deze (tot op heden) teleurstellende Lente
Ikzelf als half indo/NL'er zie graag die 30 graden in de tabellen, het indische bloed van mijn pa wint het van het koude bloed van moeders kant
Ik ben niet sarcastisch, ik het hetzelfde probleem op mijn werk, afgehuurd voor een tuinfeest van ene familie.
Helaas geen rijd om nog met eenw orst naar het beeld van de Heilige Clara te gaan, maar ja ik vind eigenljk dat in mijn geval dat iets is wat de gasten zelf moeten doen.
http://heiligeninkruissteek.50webs.com/clara.html
Citaat van Clara Bekend is ze ook als verleenster van mooi weer. Nog altijd belooft men een worst aan de heilige Clara om mooi weer te krijgen, of men brengt haar eieren. Ook aanstaande bruidsparen die op hun huwelijksdag mooi weer willen doen dat, vandaar de uitdrukking "Eieren voor Klaartje, goed weer voor het paartje."
de zomer is nog lang niet begonnen.
langjaargemiddelde voor 11-20 mei is 17,4, voor 21-eind mei 18 graden dus we zitten er nog wel even onder. En we hebben nog niet zo gek veel uitschieters erboven gehad en die mag je zo rond mei wel hebben.
Nou ja met de winter hebben we een hele lange slappe aanloop gehad.... En twee weken warm weer aan het eind maakt geen zomer...
Maar.. wat zie ik nu? De pluimen lopen nu getsaag op naar het einde toe... als dat eens waar kon zijn.
| Gewijzigd: 9 mei 2012, 18:22 uur, door jcroon
veel slechter dan vorig jaar kan ook niet he:P
zoja kan ik wellicht meerijden?
of stuur even een PB kunnen we overleggen enz.
hopelijk reageert er iemand
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Dat gezeur over normale waardes voor de tijd van t jaar..
De natuur bepaald altijd nog wel wat normaal is.. t zijn maar gemiddelde waardes..
Dan is dit toch een nachtmerrie?
Zolang het deze zomer maar goed gemaakt wordt