http://www.onweer-online.nl/forum/topic/33367/lentediscussie-deel-3-verwachting-koninginnedag-30/345423/#message345824
Geniet er maar van want het ziet er niet bepaald warm uit komende dagen.
warme chocolademelk en snert verkopen op al die bevrijdingsfeesten....
(Pluim)
Ja, erg jammer dat de pluim zo slecht is voor eind van de week, morgen en woensdag dan nog maar volop genieten, en vandaag natuurlijk. Daarna hopen dat de wind weer naar zuid/oostelijk richting draait.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
(Pluim)
Ja, erg jammer dat de pluim zo slecht is voor eind van de week, morgen en woensdag dan nog maar volop genieten, en vandaag natuurlijk. Daarna hopen dat de wind weer naar zuid/oostelijk richting draait.
Inderdaad. Maar vollop van het weer genieten op mijn stoel op het balkon en het raam open, tot voor zolang het duurt.. | Gewijzigd: 2 mei 2012, 10:25 uur, door Elisa
vandaag in ieder geval wel prachtig weer gehad. Laten we hopen dat de volgende runs beter zijn dan dit, veel slechter kan niet volgens mij
nou.. het is weer zoals het eerst ook was.. laatste kaart(en) in een run geven hoop.. minor detail.. het schuift per run elke keer op..
Huidige runs zijn idd om te huilen..de termijn waarnaar we kijken is dramatisch.. de langere termijn geeft op de 16mei hoop.. maar ja dat is nog zo ver weg.. snif..
Lijkt erop dat we het moeten gaan doen met een schamele 12 graden of zo.. en zeer wisselvallig..
sry kent ook nie beter make. ( 30 april maar even koesteren ) | Gewijzigd: 1 mei 2012, 00:08 uur, door Callie-P
nou.. het is weer zoals het eerst ook was..
Huidige runs zijn idd om te huilen..Mijn koek, zopie, snert en warnme chocomel tentje zou het wel goed kunnen doen op al die bevrijdingsfestivals