Goede tip, was al een tijdje opzoek naar zoiets
Toppie !
Glenn
Heeft ook iemand een link van een wolkenradar die de hoogtes aangeeft van wolken die nog geen bui zijn, want dat is zeer handig als je wilt bepalen, wat je lokatie wordt, om evt onweer vast te leggen
| Gewijzigd: 20 april 2012, 12:02 uur, door hj32
eerste onweer hangt boven belgie
En laat dat nu net mijn richting uitkomen Net naar buiten geweest maar vooralsnog niks fotografeerbaars. Misschien dat ik wat mooie plaatjes kan schieten na de bui En terwijl ik dit typ begint het al te regenen.
Onweersdagen: 0
En laat dat nu net mijn richting uitkomen Net naar buiten geweest maar vooralsnog niks fotografeerbaars. Misschien dat ik wat mooie plaatjes kan schieten na de bui En terwijl ik dit typ begint het al te regenen.sommige mensen hebben ook altijd geluk Veel plezier daar, ga ik hier buiten weer verder koekeloeren naar wel hele mooie maar vriendelijke wolkenluchten!
het ziet er inderdaad wat kansvoller uit dan wat we de afgeloipen dagen gezien hebben. Toch zie ik qua onweer nog geen ontwikkelingen die ik opwonderde vind dan dat er eindelijk wat meer warmte op de kaarten komt.
overigens verbleken de mogelijkheden voor vandaag en morgen bij wat ik voor diezelfde langere termijn op de kaarten voor cape en dergelijke zie.
Radarbeeld onweer nabij Bovensmilde en omgeving
De bui op afstand +/- 10 km
En iets dichterbij
Mvg Tatanka
Hier helaas geen onweer gehad.
Die bui die bij Drenthe onweer produceerde was eerst over zwolle heen gegaan.
Ik heb ook alleen maar pech. haha
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012