Deze heb ik geupload met IE 9.
| Gewijzigd: 9 juli 2012, 14:42 uur, door reedtimmer
Ik probeer oplossend te denken, kan dat scherm voor plaatjes uploaden lager gemaakt worden?
Andere optie: kan er een scrolbalk naast komen zodat de hoogte ook schaalbaar wordt?
Er blijft door de grote bovenbalk al zo weinig beeldruimte vrij voor andere dingen.
en zo ziet foto uploaden er uit:
| Gewijzigd: 24 juli 2012, 21:59 uur, door Etten-Achterhoek
Vraagje de laatste tijd kan ik de foto's niet meer zien ook als ik ze er op zet heb ook gekeken op mijn oude laptop met xp er op maar ook het zelfde witvlak te zien en dat zie ik ook bij andere leden.
Wat is er aan de hand waarom kan ik de foto's niet meer zien.
is de site niet meer up to date?
Of doet de beheerder er niks meer aan.
Pm en nog eens Pm verstuurt maar geen reaktie vind het wel weer jammer dat er geen contact meer word op genomen.
Ook vaak door gegeven dat ik 2 webkams heb draaien van baarn met uitzicht op de polder maar ook geen respons.
Doe ik iets fout of slapen we?
Heeeeelllllpppppppp
Groet,
Joop.
http://a1-baarn.jouwweb.nl/
http://sonnevelt-baarn.jouwweb.nl/
Onweersdagen: 0
Bij mij is het over bij het plaatje "even wachten...." waarna er jouw plaatje zou moeten komen te staan. Bij mij eindigt het alleen maar in een blanko vierkantje. Met IE (brrr), Firefox, Ghrome, maakt niet uit 'k krijg het niet voor elkaar.
Ik ben dan wel ict'er en ik ZOU het kunnen oplossen vor OO maar voor alsnog fix ik het zelf door de plaatjes te uploaden met FTP naar mijn eigen hosting. En dan plak ik het linkje er in. Dus in plaats van uploaden vana eigen pc kies ik voor uploaden vanaf andere website... en dat werkt wel... best jammer.
Dan maar linken vanaf een eigen site.kan niks knippen plakken of invoegen, moet ik firefox proberen of toch iets anders?
Edit Sanwa: Misschien dat je in de chat kan komen dan kunnen we je het uitleggen. Of firefox gebruiken dat wil ook nog wel eens werken.
| Gewijzigd: 25 mei 2014, 08:24 uur, door Sanwa
Waarschijnlijk kan je dan geen foto plaatsen.