helaas lukt het mij nog steeds niet een foto te uploaden
(topic: zonsonder3/4/12)iemand enig idee wat ik verkeert doe? | Gewijzigd: 3 april 2012, 18:39 uur, door onweerwoudenberg
en de handtekeningen met fotowedstrijd medailles ?
Glenn
De handtekeningen zijn al terug kijk eens onder je avatar :d De missende foto-albums staan nog op het to-do lijstje. Daar wordt er dus aan gewerkt. Als dat in orde is dan zal dat in dit topic verschijnen.
Onweersdagen: 0
Ik hoop nog steeds op een mininatuur kaartje van nederland naast een avatar. Een plaatje zoals deze: http://www.zoekplaats.nl/index.php?actie=plaats&zoek=Arnhem
Alleen dan nog veel kleiner en nog simpeler. Dat maakt het veel gemakkelijk als iemand roept "Hier onweer! "
Zoiets moet toch van te voren voor elke plaats in Nederland te genereren zijn om de server niet te veel te belasten.
Hoop dat mensen het met mij eens zullen zijn
*edit:
Thuis heb ik wel de lege grijze vlaktes maar op mijn werk dan weer niet, dus bovenstaande optie is denk ik niet mogelijk
| Gewijzigd: 11 april 2012, 12:10 uur, door Thunder84
Een lid kan dit niet. De moderators en admins wel Als er nog mensen zijn waarvan hun nick niet klopt, laat dit even weten aan ons. Dan passen wij dit zo snel mogelijk aan
Onweersdagen: 0
1. De balk met Home/Forum/enzzzzzz loopt hinderlijk mee over het scherm tijdens het lezen van een topic, bij IE op de pc blijft deze mooi bovenaan staan, op de tab blijft deze dus staan waar deze ongeveer staat waar hij staat als je bovenin het topic zit, een paar cm onder de bovenkant dus, dit resulteerd in een hinderlijke balk in die over de tekst staat.
2. Dit probleem had ik ook bij het oude forum op de tab, als je het bv. het tabje WEER aanraakt krijg je keurig het onderstaande menu maar daaruit kan je niets selecteren, je wordt automatisch door verwezen naar de bovenste uit het menu. Bij weer ga je dus automatisch naar weerkaarten en bij beeld ga je dus naar weerradars.
Greetszzz,
Moneytree-Troll
Sinds het nieuwe forum heb ik onweer-online wel gelijk omgebouwd naar HTML5 met CSS3. Dat biedt mij de mogelijkheid om binnenkort (als alle bugs uit het forum zijn) gebruik te gaan maken van media-queries. Hiermee kan ik tabs en smartphone met een beperkte resolutie anders weer gaan geven dan een "echte" browser. Het forum zal dan bijvoorbeeld ook goed werkbaar zijn op telefoon met een lage resolutie. (Iets waar al meer vraag naar is geweest)
Het ziet er erg goed uit allemaal, wel even wennen..
Kan mijn naam ook weer worden omgezet naar Bliksems.
Vast Bedankt, Groet Sander
Edit Bronk: Bij deze
Das Snel Bedankt !! | Gewijzigd: 12 juli 2012, 17:53 uur, door Bliksems
Ik weet niet of dit topic er voor bedoeld is, maar wat misschien een idee kan zijn:
Op de frontpagina de nieuwsberichten en berichtgevingen gescheiden maken van de topics van de gebruikers.
Ik denk dat dat meer overzicht geeft en dan de topics van gebruikers niet worden ondergesneeuwd door de vele
nieuwsberichten en berichtgevingen.
verder vind ik het forum prachtig!