echter erg jammer dat al mijn PB's verdwenen zijn.....
Ik heb die net uitvoerig gebruikt. Geen foutmelding gekregen
Lol, dat kan nogal eens per persoon verschillen, denk dat het met MIJN browser te maken heeft. Ik ga even IE checken en als het blijft doe ik even een screenshot!
Edit ik heb het gestest in IE en daar heb ik het probleem niet, maar ook in Firefox kan ik het nu niet meer reproduceren. Ik had er dus geen screenshot van, maar het was een vage tekenreeks waar ik weinig wijs uit kon worden. Maar goed, nu zie ik niet meer, dus probleem opgelost? Zodra het er weer is meld ik mij. Verder een goeie zoekfunctie zo. | Gewijzigd: 30 maart 2012, 20:36 uur, door Tyshane
dat is volgens mij ook nr.1 reden waarom velen nog wegblijven, incluis mijzelf, én dat je niet kunt zien in het forumoverzicht in welk topic het laatst gepost is en dat je direct kunt doorklikken naar die laatste post... het browsen is zo (met alle respect voor al 't goeie werk wat er al in zit hoor) enkel gebruikersonvriendelijk te noemen dus ik hoop dat die features gauw geïmplementeerd kunnen worden! Basisfeatures voor soepel gebruik van een forum, me dunkt
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/33086/hoe-voeg-je-een-plaatje-toe-uitleg/
Onweersdagen: 0
Heb op mijn werk namelijk geen indicatie van nieuwe berichten en thuis ook niet altijd en wil niet op 'oude' berichten posten.
Bvd
Daar word aan gewerkt
Onweersdagen: 0
Heb op mijn werk namelijk geen indicatie van nieuwe berichten en thuis ook niet altijd en wil niet op 'oude' berichten posten.
Bvd
Daar word aan gewerkt
Daar word ik nou vrolijk van en als het zonnetje nu ook nog even door komt met wat hogere temperaturen kan het niet meer stuk
Kan mijn naam ook weer veranderd worden in 'Ben47' ? | Gewijzigd: 2 april 2012, 12:02 uur, door Ben47
Ondertussen ga ik vrolijk verder met mijn bug-en-feature lijst. Als er nog tips/wensen zijn, laat maar komen!