Niet erg bemoedigend, de warmte die we willen zie ik niet komen en de neerslag die we nodig hebben zie ik eigenlijk ook niet echt op de kaarten.
GFS geeft weliswaar 20-30 mm maar als ik dat vergelijk met de neerslagpluimen gaan ze zo lijkt het niet uit van gemiddelde, oper of control maar van de natste leden.we hebben nog maar een kleien 2 mm van de dik 40 die voor april staat ( maar april is nog lang dus dat kan nog goed komen).
In maart hadden we 20 van de 66 mm die er normaal valt, in februari een kleine 20 van de 60 die we gemiddeld hebben...
Die 30 mm van GFS , zelfs al komt het, zal welkom zijn maar wat aan de krappe kant. | Gewijzigd: 9 april 2012, 10:23 uur, door jcroon
als er iets is waar ik spijt van heb is het dat ik de voering al uit mijn jassen gehaald heb | Gewijzigd: 9 april 2012, 14:16 uur, door jcroon
En dat is dan nog om 18u. Volgens mij gaat het vanaf 20april toch weer richting de 20graden gaan..
| Gewijzigd: 9 april 2012, 17:29 uur, door Gilleeesss
En dat is dan nog om 18u. Volgens mij gaat het vanaf 20april toch weer richting de 20graden gaan..
Als ik de pluim mag geloven gaan we dat niet halen. Lijkt gewoon Herfst..
jemig.. ik kijk natuurlijk wel stiekem mee met de kaarten, zeker omdat het weer zo onwijs Kl* is... (heeft hier pakweg 24h aan 1 stuk geregend.)
de tempkaart die je aangeeft is wel leuk.. maar de 500hPa is om te huilen....mega groot Laag boven de UK.
April neerslag records ?
Hele GFS run (12H) is bagger voor lente weer..paraplu's en voeringen van de jassen...met zo af en toe een opklaring.
Indien ik nog iets leuks spiek ergens, dan kom ik er de komende week wel op trug.. | Gewijzigd: 11 april 2012, 00:49 uur, door Callie-P
Ja lol is wel wat van . Daarom heb ik hier een betere
De Pluim van Mos (model output statistics) voor Wageningen.