Heerlijk, gerommel in de nacht. Niet zo veel maar toch Mja, ik stond er ook een beetje van te kijken. Een paar buien op middelbaar niveau waren verwacht, maar met onweer? Nee, dat heb ik eigenlijk ook nergens gezien. Opvallend. Ach, het zijn soms die kleine dingen die het zo interessant en uitdagend maken.
misschien vandaag nog een buitje ,er lijken wat stapelwolken in dat opklaringsgebied boven belgie en frankrijk te ontstaan hoop op onweertje | Gewijzigd: 4 april 2012, 12:39 uur, door Jens
Plaatje
Dat hoop ik ook, maar gezien de recente kaarten lijkt dat nog niet te gaan gebeuren.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
er werd gezegt dat het vanuit het noorden bewolkt werd en later ook regen en om half 12 was het hier bewolkt en om 1 uur regende het
dus het klopt wel aardig;)
Idd wat kansjes maar voorlopig stelt het dynamisch nog niet veel voor. Nog even de avondruns afwachten voor we topic openen. Hopelijk mogen we dit doen.
De korrels van de eerste bemesting liggen ook nog gewoon op de griond, niet echt opgelost en in de grond getrokken. En da's toch van een paar weken terug toen de T-som goed was.
Het ziet er nog steeds goed uit voor de woensdag, de donderdag is alleen voor het (zuid)-oosten interessant:
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7