Verder ben ik onhandig en vergeet ik veel dingen. Ik zet altijd door als iets niet lukt.
Ik vind het altijd gezellig op het forum. Vooral als er onweer aan komt. Ik vind het leuk om onweersverwachtingen te maken en te kijken wat er van uit komt. Ik wil ook graag meer leren over onweer. Bijvoorbeeld hoe en wanneer tornado's onstaan, wat voor soort onweer je kunt verwachten bij bepaalde weersomstandigheden enz.
Ik was vroeger altijd bang voor onweer en tornado's maar die angst is nu omgezet in fascinatie. Ik ben nog wel bang voor onweer, maar daarmee bedoel ik dat ik besef dat het gevaarlijk is.
Ik hoop dat het gezellig blijft en dat we een goed onweersseizoen krijgen
Edit: op je vraag hoe tornado's ontstaan heb je wel wat aan dit linkje. http://wetenschap.infonu.nl/natuurverschij...en-tornado.html | Gewijzigd: 14 maart 2012, 14:47 uur, door Ries
ikzelf vis alleen op zout water, en naar mijn idee is het aantal vissen behoorlijk afgenomen ik vang veel minder als vroeger.
maare gewoon met 3 haaks paternoster en zagers werkt prima naar mijn idee. over 3 of 4 weken begint het geepseizoen dus dan kan je met dobber vissen dat zal je wss wel wat beter liggen als binnenwater visser
veel plezier hier verder
Daarom zoek ik een chasemaatje uit de buurt van Waalwijk, Drunen.
Hier wat gegevens.
Man 34 jaar
Gaat trouwen dit jaar 1 juni
Ruud van Kessel
Bezit van camera en auto echter geen internet in de auto helaas.
Woonachtig in Drunen.
Samenwoonend.
Ik hoop dat er iemand hier in de buurt zit die er meer verstand van heeft als ik,waar ik wat van kan leren.