Omdat er een ongeschreven forum-etiquette is om je eigen voor te stellen hierbij mijn voorstellingspraatje ...
Mijn naam is Dylan
22 jaar
Samenwonend in Oisterwijk (N-Br.)
Student verpleegkunde
Al enige tijd anonieme spectator maar omdat ik best een beetje gek werd van alle pluimen of plaatjes zelf op te zoeken maar een accountje aangemaakt. Ik zal een niet heel actief poster zijn omdat ik nog wel heel amateuristisch ben en daarom dus ook maar een account aangemaakt...
Ik ben hier om mijn interesses en kennis in het weer en dan met name de extremen te verbreden en ben in de toekomst wel van plan met enige regelmaat te gaan chasen. Van jongs af aan kreeg ik al veel over het weer en de natuur mee dankzij mijn vader en dat heeft zich ontwikkeld tot de manie die ik bij zo'n beetje elke onweersbui krijg. Sta vaak al tijden vantevoren buiten om naar de lucht te kijken en eventueel foto's te maken en kan dit best lang volhouden, meestal tot aan de regen want dan ga ik onder een afdakje/balkon staan
Ik ben in het bezit van een Canon 500d met standaard kitlensje. Ook film ik graag met m'n GoPro. Die zal bij het chasen vast ook wel van pas komen als ik door een storm rijdt en dus niet mijn Canon kan gebruiken. Op korte termijn ben ik ook van plan m'n rijbewijs te halen maar die zijn ook duur tegenwoordig.
Verdere interesses liggen voornamelijk in de muziek (de hardere gitaarmuziek), het nu helaas alleen bekijken van rugby wedstrijden, het mooiste werk dat vuurwerk heet en daarentegen ook zo'n beetje alle hulpdiensten maar voornamelijk brandweer en MMT/LL's. Ook heb ik een liefde voor uilen.
Kortom ik ben een veelzijdige niet alledaagse jongen
Ik hoop dat ik een hele plezierige tijd ga beleven op O-O en natuurlijk hopen op een mooi seizoen | Gewijzigd: 18 maart 2012, 12:40 uur, door Moshcore
Van origine geen Hardstyle helaas
Of ik moet op een feest zijn en heel diep in het glas hebben gekeken
Nu ik het zo terug lees staat het inderdaad wel een beetje raar aangezien "hardere stijlen" heel breed getrokken kan worden...
EDIT:
Heb het inmiddels aangepast | Gewijzigd: 18 maart 2012, 12:40 uur, door Moshcore
Ha, nog zo een! Ook naar paganfest in 013 geweest zondag toevallig? Welkom!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Of ik moet op een feest zijn en heel diep in het glas hebben gekeken
Nu ik het zo terug lees staat het inderdaad wel een beetje raar aangezien "hardere stijlen" heel breed getrokken kan worden...
EDIT:
Heb het inmiddels aangepast
Lol, zag zoiets al in je naam terug komen. Zo af en toe vind ik het ook wel gaaf, van Peter Pan Speedrock tot Muse... Welkom op o-o! | Gewijzigd: 20 maart 2012, 09:57 uur, door Kevin
Nee, de Paganfests van de laatste paar jaar vind ik nou niet echt leuk meer. Hoop jong volk die de sfeer verpest en denken tr00 vIkiNGssZ te zijn
Haha, bands die er komen kan ik nog wel waarderen maar als die dan in de 013 staan dan pas ik al redelijk snel. Vind het niet zo'n geweldige zaal (Dommelsch Zaal) namelijk. Dan moet ik ook echt alle bands geweldig vinden wil ik gaan
PPS waardeer ik zeker! Is altijd een leuk feestje. 30 April weer gratis in Eindhoven op Klok Rock Orange
Muse vind ik alleen sommige nummers leuk om naar te luisteren. Zou alleen niet zo snel naar een concert van hun gaan...