Zo nu en dan komt er een grote KLM kist op Eelde om wat systemen te testen na groot onderhoud. Wat zij doen is een approach vliegen om vervolgens dan boven de baan weer de lucht in te gaan. Normaal gezien word hier de baan niet aangeraakt. Maar vandaag een dubbele primeur! De eerste is dat deze kist als eerste de KLM Asia titels heeft gekregen voor vluchten naar Taiwan. En ten tweede, hij maakte een touch! Toen ik de rook zag verschijnen achter de wielen wist ik niet wat ik zag! Wat een geniaal gezicht. En dat te samen met het zonlicht en de grijze wolken maakte het een perfecte dag. Net ervoor was ook een Transavia vertrokken richting Innsbruck. Dus bij deze de bijbehorende foto's en filmpjes!
Amar
En een filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=K7W-moBzzuI
Svenn, ik had het zelf druk met foto's maken. Dus vandaar deze oplossing. Verder was alleen de havenmeester er ook bij, maar hij is natuurlijk ook druk bezig met foto's schieten
Ben jaloers!
Mooi hoor!! Heerlijk geluid zon T2.
Ik stond op EHAM waar hij ever later een RTO maakte op de 22
Thanks! een RTO is ook vet om te zien natuurlijk
Even een vraagje over de camera,
welke lens gebruik je? als ik naar de exif data kijk gok ik op een sigma 150-500
Bevalt de lens een beetje?
Dankje!
Ik gebruik een Sigma 150-500 ja, samen met een Nikon D300. De lens bevalt super. Ik heb hem al helemaal uitgeleefd infeite...zoveel foto's mee gemaakt, niet normaal. Ik heb hem ook tig keer gestoten, en weet ik het allemaal...maar wanneer hij moet presteren doet hij dat ook gewoon. Op Airliners en Jetphoto's staan heel veel foto's die met die lens zijn geschoten