Zit even op me lappie te bladeren, en dan zie ik weer de foto's van heel Utrecht onder het ijs, inclusief de singel en alles.
En dan zoals gisteravond, hoor ik de vogeltjes nog fluiten om half2...
Mooi om te horen.
Temp is wel lekker, maar van mij hoeft inmiddels de vorst niet meer, geef mij maar zon!
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Nou, ik weet niet of je de pluimen de afgelopen dagen een beetje gevolgd hebt? Voorlopig wordt het iedere keer een beetje minder met die nachtvorst volgende week. Als dit zo doorzet - en daar heeft het alle schijn van - dat is er dinsdag/woensdag helemaal niks meer van over dan hooguit een frisse nacht van +2.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Drukkaart GFS
Drukkaart ECMWF
Neerslag Hirlam
Windstoten GFS
Nieuwe totale neerslagkaart van Hirlam. tem morgennacht.
ha en ik moet morgen hele dag buiten werken fantastisch
maar goed beter een beetje actie dan dit saaie weer van de afgelopen week
Daar heb je helemaal gelijk in! De verwachtingen qua kou zijn al bijgesteld door het knmi, niet kouder dan 0 graden...
Nee joh, het is al lente inmiddels! Ja de tijd gaat snel...
| Gewijzigd: 4 maart 2012, 11:24 uur, door Tyshane
nou nee, als je goed kijkt naar de average zie je dat daar de meeste leden zitten en die zijn rond de 9 a 10 graden
zoals afgelopen dagen zag ik al dat dinsdag en woensdag koud(er) zouden verlopen.
kijk nu maar eens normale temps en (bijna) geen nachtvorst meer
en tot slot is het lange termijn en de zon word met de dag sterker en ik geloof gewoon simpelweg niet dat er nog strenge vorst komt of sneeuw etc etc...het is lente en daar blijft het bij. get live with it
edit: dit noem ik niet echt kouder weertype.
| Gewijzigd: 4 maart 2012, 12:57 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
zoals afgelopen dagen zag ik al dat dinsdag en woensdag koud(er) zouden verlopen.
en tot slot is het lange termijn en de zon word met de dag sterker en ik geloof gewoon simpelweg niet dat er nog strenge vorst komt of sneeuw etc etc...het is lente en daar blijft het bij. get live with it
vergeet niet dat hij op het hoogste plekje ligt van belgie/nederland;)
Ziet er prima uit inderdaad, mooie licht stijgende tendens! Die kou die vorige week erin zat, met vorst en wellicht wat sneeuw, is er helemaal uit inderdaad. Op zich wel prima, die lente mag van mij ook wel doorzetten, heerlijk!
Hij is zij. Ja dat klopt maar het ging toch om de pluim (midden Nederland) die werd geplaatst?! | Gewijzigd: 4 maart 2012, 13:24 uur, door Tyshane
Eigenlijk had ik het over mijn plaats
Is toch een andere pluim.
Morgen word het overdag maar een +2 en er is sneeuw gemeld voor morgen. Voor de lagere gebieden natte sneeuw en voor de hogere gebieden droge sneeuw. En dinsdag tot en met donderdag lichte nacht vorst.
Ja ik weet echte winter is gone. Maar we zitten in Maart he .....
zoals ik al eerder zei...ik verwacht in de tweede week van april eerste onweerstopic...
en dat hoort zowiezo bij de lente/zomer. hehehe
weather without storms is no weather at all.
Nee joh, het is al lente inmiddels! Ja de tijd gaat snel...
Neehoor, 22 maart pas
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography