Het was iets wat ik al heel lang op m'n verlanglijstje had staan; stormchasen in Tornado Alley! Nu gaat het dan ook echter gebeuren; op 4 mei aanstaande zal ik naar Oklahoma afreizen alwaar ik twee weken zal gaan chasen.
Niet op eigen initiatief, maar 'veilig' met een organisatie (Cloud 9 Tours) welke al ruim 15 jaar ervaring heeft met dit soort reizen. Een groot avontuur in de 'planes' waar ik ontzettend naar uitkijk!
Voor zover mogelijk ga ik jullie proberen op de hoogte te houden van mijn ervaringen aldaar!
Groet!
Via deze weg wil ik eveneens KnightDoppler danken voor alle informatie en statistieken welke hij mij gestuurd heeft.
Bedankt Daniel!
haha hou ik je eraan
Wel mooie foto's schieten want zo'n kans maak je maar misschien 1 x in je leven mee!! | Gewijzigd: 17 februari 2012, 19:30 uur, door team_*AOT*
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012
Ontzettend gaaf, dat je gaat Chasen (ja dit is chasen met een hoofdletter!).
Ik kijk uit naar de foto's en de mooie verslagen hier op het forum.. hint hint
Heel veel plezier alvast!
Groetjes
Marga
ps Neem je wel extra onderbroeken mee? Ik zou nml 7 kleuren sch**ten als ik een tornado van "dichtbij" zou zien.
Met wie ga je?
Echt heel tof ja! Ik ga alleen en sluit me aan bij Cloud 9 tours!
Effe blogje openen misschien? en via daar je dagen bij houden mits het kan !
Super! good luck!
Thanks Maistro! Torry zou een vette bonus zijn ja, maar alleen daar te zijn voelt nu al aan als een groot avontuur!
Bloggen, wellicht een twitteraccount aanmaken en natuurlijk via Facebook. Ga sowieso verslagen maken per dag welke ik later zal gaan verwerken. Laptoppie gaat mee dus dat moet wel goed komen.
Cloud 9 biedt overigens ook livestream. | Gewijzigd: 20 februari 2012, 20:10 uur, door Marga
Da's lachen, kunnen we je live volgen!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Misschien dat volgend jaar al in de planning zit. Zijn er nog hier nog meer die serieuze plannen hebben om te gaan, misschien volgend jaar of het jaar erop?
Laat de vele foto's en video's maar komen.
Ben ook al jaloers op je!
Dat ben ik
Ik heb ook gekeken voor een paar trips met Reed Timmer mee, en moet zeggen dat de prijzen er niet om liegen.
De verhalen zal je waarschijnlijk niet op papier/digitaal kunnen zetten want ik vermoed dat dit zo'n emotie zal losmaken dat deze met geen pen of toetsenbord te beschijven zijn...
Mocht je nog een plekje in een koffer over hebben dan wil ik me bij deze aanmelden voor de plek (First*)
Hoe dan ook, heel veel chase-plezier en maak ons blij met mooie foto's en filmpjes !!