we leven nou eenmaal in Nederland met zn zachte winters dus dat kunnen we natuurlijk dan ok verwachten..
Ben ik niet echt met je eens
Ik woon hoger en we hebben hier een slechte winter gehad ja oke we hebben sneeuw gehad we hebben twee zeer koude weken gehad. Maar veder was het een bagger winter. Voor hier hoort er normaal meer sneeuw te vallen en hoort het kouder te zijn wat normaal is voor hier. Dan vond ik de winter van 2009/2010 en 2010/2011 voor hier veel beter.
Maar goed nog een paar maanden dan de volgende winter
Wat ik ook wel zeker weet nu: langetermijnvoorspellingen zijn compleet waardeloos, 10 dagen blijft nog steeds het maximum... Want het aantal dooie mussen was deze winter echt niet te tellen en dat heeft voor veel frustratie gezorgd, ook bij mezelf...
ja zoiets wil ik ook wel volgende winte rhoor, wie nu zegt dat het goede winter is geweest zit heelemaal verkeerd.. niet omdat het 2weken ijskoud is geweest dat de hele winter daarmee goed is he?? echt amper sneeuw gezien.. En enkel 2weken sneuew, met 2weekends met winterse buien ofzo..? === slechte winter mijn oordeel, maarja nu genieten van de lente dan mar, hopen op een goede zomer, met extreme temps, en onweer. Daarnaa hopelijk een betere winter! slechter kan niet denkik, buiten die 2weken
Ik woon hoger en we hebben hier een slechte winter gehad ja oke we hebben sneeuw gehad we hebben twee zeer koude weken gehad. Maar veder was het een bagger winter. Voor hier hoort er normaal meer sneeuw te vallen en hoort het kouder te zijn wat normaal is voor hier. Dan vond ik de winter van 2009/2010 en 2010/2011 voor hier veel beter.
Maar goed nog een paar maanden dan de volgende winter
tuurlijk! al met al is deze winter idd wat te warm verlopen, maar het is natuurlijk niet zo dat we elk jaar exact op het gemiddelde zitten
maar ik ben zelf van mening dat de afgelopen vorstperiode veel goed heeft gemaakt, zeker omdat de laatste periode met die omvang in '97 was!
We hebben hier een paar nuchtere waarnemertjes rondlopen (de kids!) en die vinden het een fantastische winter geweest, net als de vorige twee!
kinderhand is snel gevuld.. Ik vond het een slechte. Heel even veel te koud en voor de rest niks.....
Klopt ook wel, maar ik vrees dat we zo'n sneeuwstorm als in het youtube filmpje van een paar posts hierboven (Heavy Snowfall - Sanford) in NL wel kunnen vergeten. Dus, dan maar blij met het beetje wat we wel krijgen...
Daar heb je gelijk in! Gelukkig maar dat we die 2 weken nog gehad hebben.. Ik blijf hopen kat mandu haha
We hebben hier een paar nuchtere waarnemertjes rondlopen (de kids!) en die vinden het een fantastische winter geweest, net als de vorige twee!
dat omdat ze niet zoveel gewend zijn, ik ook niet.. maar ik vind dit slechte winter.
Je hebt gelijk: Ik houd ook van een stevige en lange winter. Maar, als je nou de herfstmaanden december en januari vergeet, lijkt het nog ergens op...