ik weet niet hoe je erbij komt, de bilt staat op 88,4, op plek 33 in de lijst sinds 1901
bekijk dit topic even
Haha, even kijken wie er wakker is
Nee, ik had het vanochtend om 6 uur zelf op teletekst pagina 717 van de NOS gelezen, maar blijkbaar was ik zelf nog niet helemaal wakker...
thanks
tja, ik weet niet hoor, ik ben zeker te weten blij dat we weer lekker op natuurijs hebben kunnen schaatsen.. Het gemiddelde van deze winter is volgens mij hoger dan je zult verwachten op basis van de hellmannen..
Idd,voelt ook aan als een bud winter vooral deze grijze,natte dagen!
Op basis van de feiten valt het dus wel mee | Gewijzigd: 21 februari 2012, 10:39 uur, door albalinda
tja, ik weet niet hoor, ik ben zeker te weten blij dat we weer lekker op natuurijs hebben kunnen schaatsen.. Het gemiddelde van deze winter is volgens mij hoger dan je zult verwachten op basis van de hellmannen..
Dat wel, maar een koudegolf zoals die in tientallen jaren niet is voorgekomen is natuurlijk ook wel eens fijn om mee te maken. Over het geheel geen koude winter, maar voor de liefhebbers van extreem winterweer en schaatsen even twee weekjes feest.
Heb zelf een paar tochten door Friesland gedaan, was er leuk om een keer te doen en ik heb er volop van genoten. Prachtige winter, vliegende storm, hoogwater, toertochten op het ijs. En een weekje later weer surfen op de noordzee. Wat mij betreft perfect.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ik zou er begin maart eens de gemiddelde temperatuur naast leggen van de volledige winter. Dan ga je bedrogen uitkomen, dan gaan we op een zachte winter uitkomen. | Gewijzigd: 21 februari 2012, 11:19 uur, door WimBaens
http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel1.html
http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel1.html
Een eurohoog moeten we hebben in de zomer
Klinkt goed! Niemand zit nu nog te wachten op winterweer lijkt me..
Het is LT, maar ja moest het er nou es inblijven. Ik teken er voor, Maar ik vrees ervoor
dat zal je dan nog tegen gaan vallen! ik persoonlijk zou nog wel eens een dik pak sneeuw willen in maart!!! (20maart2005 tafereel)
Zoals Jan al een paar keer aangaf bij zo'n setting: temperaturen ruim in de + en (lichte) nachtvorst, ik denk niet dat een winterliefhebber hier nu op zit te wachten.
waarom denk je nou niet aan 2005? *ik weet het, resultaat in verleden biedt geen garantie voor toekomst* maar toch... wat als het wel gebeurd?
Hij bedoelde dat wellicht bij de setting waarin het N-circulatie wordt (maartse buienweer). Bij een O-circulatie begin maart krijg je nog echt koud (en wellicht droog) weer hoor, met etmaalgemiddelde beneden nul. Maar 8 maart is echt nog zeer ver weg ...
Maart heeft zelfs in 1971 een koudegolf geproduceert!
(artikeltje)
Bron: www.weerverleden.nl
Maart kan nog flink koud uitpakken, al moet je er niet te veel op rekenen (Daarme bedoel ik zo'n soort situatie). Maar ja nu mogen de +15ers wel gaan komen, met straks in april of mei het eerste warm-weer onweer | Gewijzigd: 21 februari 2012, 21:41 uur, door onno333