Misschien toch nog mogelijkheden voor een terugkeer van winters weer ?
Anderzijds verdwijnt momenteel de koude over een groot deel van Europa.
http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel1.html
Hebben onze portie gehad voor dit seizoen. Hooguit nog een speldeprik om de bloesem naar de knoppen te brengen. Ik kijk uit naar het voorjaar met de groei van al het moois wat de natuur kan en wil bieden. Winter is leuk, maar de zomer is nog leuker.
portie gehad...?? het was 2 week te koud en de rest te warm
4 sneeuwval dagen tegen ong 30 normaal ... zegt genoeg hopelijk;)
maar ik ben het met je eens dat de zomer nu wel weer mag komen (eerst lente natuurlijk)
Misschien toch nog mogelijkheden voor een terugkeer van winters weer ?
Anderzijds verdwijnt momenteel de koude over een groot deel van Europa.
http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel1.html
Inderdaad wordt weer spannend vanaf aankomend weekend, de kans op nachtvorst neemt dan weer toe en na het weekend daalt de temperatuur nog iets verder, met bijbehorende neerslag wordt dit weer een interessante situatie.
EC geeft dit nu ook een beetje aan: | Gewijzigd: 20 februari 2012, 22:26 uur, door BacciB
We wachten rustig af....
De kou zit er dus gewoon weer in.... nogmaals is LT, maar toch iets om in de gaten te houden.... | Gewijzigd: 20 februari 2012, 22:32 uur, door mbouman
EC geeft dit nu ook een beetje aan:
De GFS gaat voor een prikje.
We wachten rustig af....
De kou zit er dus gewoon weer in.... nogmaals is LT, maar toch iets om in de gaten te houden....
Temperatuurkaart er maar even bij:
Ziet er niet echt winters uit
EC geeft dit nu ook een beetje aan:
Ik zie vooral dat er meer dagelijkse gang is, zoals eerder hier aangegeven door marsel (denk ik). Echt winters weer zit er met die pluim toch niet meteen in, maar je weet maar nooit. Structureel zal het niks meer worden vrees ik, een prikje zit er altijd nog in. Zelfs in april. | Gewijzigd: 20 februari 2012, 23:42 uur, door Sanwa
We wachten rustig af....
De kou zit er dus gewoon weer in.... nogmaals is LT, maar toch iets om in de gaten te houden....
Kans op Maartse buien maar geen winter.
4 sneeuwval dagen tegen ong 30 normaal ... zegt genoeg hopelijk;)
maar ik ben het met je eens dat de zomer nu wel weer mag komen (eerst lente natuurlijk)
Uhm... 30 sneeuwvaldagen normaal????
hij heeft deels een punt (zie ook wikipedia) maar het is niet 30 svd's per seizoen maar per jaar, en aangezien het jaar nog 10 maanden duurt, hebben we nog even te gaan
nopes.. anders had ik ze wel toegevoegd
nee vanmorgen nog even gekeken, ik gaf maastricht credits, maar ook zij hebben het niet gehaald (gemiddelde 0,0)
Volgens mij niet en staat de stand nu op 80,4 Deze winter staat daarmee tot nu toe op plaats 138.
huh!
ik weet niet hoe je erbij komt, de bilt staat op 88,4, op plek 33 in de lijst sinds 1901
bekijk dit topic even | Gewijzigd: 21 februari 2012, 11:14 uur, door Roan
Volgens het KNMI staat de stand nu op 88,4 en staan we daarmee op de 33e plaats sinds 1901. 33 van de 111, daarmee is meer dan twee derde van de winters de afgelopen eeuw warmer geweest. Daarmee mogen we niet klagen over deze winter, toch?
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
ik weet niet hoe je erbij komt, de bilt staat op 88,4, op plek 33 in de lijst sinds 1901
Ah... je was me voor. En terecht. Jij bent de expert!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!