Dat lijkt me niet, want wat is bv. maart zonder maartse buien en aprilletje zoet zonder witte hoed? Vannacht/morgen is idd dubbeltje op z'n kant.
| Gewijzigd: 18 februari 2012, 17:47 uur, door zwoof
Misschien alleen als het regengebied flink zou vertragen denk ik. Vanavond zijn de temperaturen op hoogte en het dauwpunt nog te hoog. Deze zullen pas later vannacht en morgen gaan zakken. Dan is het front al gepasseerd en zullen we het morgen van de buien moeten hebben om kans te maken.
Volledige film klik hier | Gewijzigd: 18 februari 2012, 18:09 uur, door zwoof
Denk dat maar niet, in maart staat ons nog heel wat te wachten...
Maart roert dit jaar echt zijn staart
En dan bedoel ik niet: stormachtig weer met veel regen. | Gewijzigd: 18 februari 2012, 18:14 uur, door Matroesjka
Jawohl Jungen, 1 hele cm.
Zal wel meer worden
Ik heb het dubbeltje hier alvast op zijn kant gelegd
voor de UK. Na 5 minuten in filmpie ook NL sneeuwkansen.
http://firsthandweather.com/blog/all-posts...aces#more-10841
Maart roert dit jaar echt zijn staart
En dan bedoel ik niet: stormachtig weer met veel regen.
Waar baseer je dat dan op??
Die twee maanden zal duren? Kom op zeg.. Iedereen kan toch op de klompen aanvoelen dat dit op de normale verwachtingen van het seizoen gebaseerd is. De kans is op die basis groot dat er nog wel weer een spannende situatie zal komen. Het is perslot van rekening nog lang geen zomer (gelukkig). | Gewijzigd: 18 februari 2012, 20:19 uur, door zwoof
Zal niet de eerste keer zijn dat die 2 maanden duurt. Maar geloof wat je wilt geloven:) en jahoor een winterse bui zal er heus nog wel vallen Maar dat ons nog heel wat te wachten staat.... | Gewijzigd: 18 februari 2012, 20:25 uur, door Stefanv