Robert
Weerstation Emmeloord
www.weerstationemmeloord.nl
www.twitter.com/weermanrobert
Het valt me op dat dergelijke dagrapporten behoren tot de minst bekeken berichten op het forum. Blijkbaar interesseert men het niet gek veel. Wat is de rede dat je dit bijna dagelijks post, stukje reclame? Persoonlijk heb ik de meerwaarde niet kunnen ontdekken.
Begrijp me goed, no hard feelings, ik vraag me dit puur uit nieuwsgierigheid af. | Gewijzigd: 15 februari 2012, 19:58 uur, door marsel
Begrijp me goed, no hard feelings, ik vraag me dit puur uit nieuwsgierigheid af.
Wat maakt het uit of het veel of weinig gelezen wordt ... we hebben niet voor niets een forum board daarvoor. Je kan het ook niet lezen. Er zijn mensen die het wel leuk vinden om te lezen.
Daar heb je gelijk in Bronk. Het is ook niet dat ik er last van heb, helemaal niet zelfs. Ik lees ze nooit. Maar het viel me zojuist gewoon even op en vroeg me af wáárom men dergelijke berichten de wereld in blijft sturen.
O-O is een openbaar forum dus inderdaad lekker blijven posten dit soort berichten, daar is het board ook voor. Vroeg het me gewoon even af... .