Citaat van Kevin, zondag 26 februari 2012, 18:59 uur Wat vreemd, geen reactie's hier...
De topics van de koffiehoek hebben een stuk minder exposure, omdat die niet automatisch op de homepage verschijnen, dat scheelt dan toch denk ik... Wel jammer hoor.
Ik zie nu net dat dit topic wel op de homepage naar voren is gekomen. Of ik had het mis, of het is aangepast. | Gewijzigd: 1 maart 2012, 22:20 uur, door Tyshane
Ik heb het inderdaad aangepast, maar wou eerst zien of ie wel op de homepage zou verschijnen. En jawel! Nu staat het tenminste ook in het juiste forumgedeelte
Onweersdagen: 0
De filmpjes hebben allemaal een bepaalde kleurstelling, dramatiek maar dat komt niet goed uit met dat goal.. heeft denkt ik met de achtergrond te maken.. als het nou een strak blauwe lucht was of dat het in het donker was met dan de verlichting van de lichtmasten of zo..
Maar goed is persoonlijk..super gedaan hoor | Gewijzigd: 2 maart 2012, 00:37 uur, door Callie-P
Wat een mooie complimeneten allemaal. Thanks, erg motiverend!
Ik heb ook getwijfeld aan dat voetbalschot. Uiteindelijk toch gebruikt om mezelf wat allrounder te profileren