Klopt, daarom juist. 'Een kans' op een frontaal systeem vol met sneeuw bestaat vaker in Nederland, maar de ervaring leert mij in ieder geval dat het dan vaker tégen dan méévalt.
Maargoed, ik hoop graag dat GFS en EC mij deze keer het tegendeel bewijzen
Offtopic: waarom neemt men niet de moeite om een aantal pagina's terug te lezen? Dan hoeft men niet binnen pakweg 10 berichten 3 x de vraag te stellen wat schauer is... | Gewijzigd: 15 februari 2012, 16:10 uur, door Marlieke
Helemaal mee eens ... even verder kijken mensen.
jammer dat het LT is, maar ziet er idd wel redelijk hoopgevend uit..
maar zoals ik ook al eerder heb gezegd hier, het mag van mij ook wel heel erg snel lente worden hoor, kwakkelweer heb ik (en waarschijnlijk wel meer mensen) echt een gruwelijk hekel aan
maar zoals ik ook al eerder heb gezegd hier, het mag van mij ook wel heel erg snel lente worden hoor, kwakkelweer heb ik (en waarschijnlijk wel meer mensen) echt een gruwelijk hekel aan
Kwakkelweer kan wel interessante weersituaties opleveren zoals de sneeuw die voor zondag in de verwachtingen staat.
gebied zit wat westelijker volgens deze run Ik zou nog niets afschrijven! Positie veranderd nog iedere run
En we hebben ook nog EC ! | Gewijzigd: 15 februari 2012, 17:18 uur, door thunder and lightning
Tis toch meestal westen niet, dus waarom zou ik eigenlijk nog hopen.. Ik zie wel wat EC doet maar idd het verandert veel, maar nu toch 2 runs na elkaar dat westen uit de boot valt
we zitter er net wel nog in hoor | Gewijzigd: 15 februari 2012, 17:23 uur, door thunder and lightning
Over die natte sneeuw ben ik het eens. Over het einde van de winterperiode niet Volgens gfs komt de meeste neerslag net te vroeg daarna daalt de temperatuur op hoogte pas een beetje | Gewijzigd: 15 februari 2012, 18:05 uur, door Stefanv