Zeg wel, ben keihard op mijn bek gegaan vanmorgen, ben al blij dat ik er niks aan over hou!
Op grotere hoogte zal het dan misschien koud zijn, maar als het beneden 8 graden boven nul is, dan wordt het hooguit natte sneeuw, maar zelfs dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Dat wordt denk ik gewoon een koude natte kliederbende, veel meer kan ik er niet van maken.
Jan liet zien op twitter dat er flinke schommelingen in temps zijn die dagen - ook onder 0 zelfs
| Gewijzigd: 13 februari 2012, 21:30 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Daarmee komt de stand van 2012 op 21 vorstdagen en 13 ijsdagen waarvan 17 vorstdagen en alle 13 ijsdagen in die 2 weken.
Vlak na middernacht viel dan uiteindelijk toch het doek met serieuse ijzel als gevolg en dat heb ik gemerkt :/
uh 17 vorstdagen in 2 weken, dat is best knap!
za 28
zo 29
ma 30
di 31
wo 1
do 2
vr 3
za 4
zo 5
ma 6
di 7
wo 8
do 9
vr 10
za 11
zo 12
ma 13 (op het nippertje)
;)
Op grotere hoogte zal het dan misschien koud zijn, maar als het beneden 8 graden boven nul is, dan wordt het hooguit natte sneeuw, maar zelfs dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Dat wordt denk ik gewoon een koude natte kliederbende, veel meer kan ik er niet van maken.
Mik aub die verwachtingen weg. Het is nietszeggend en om de 6 uur is het ander daar. Kaarten kijken, daar heb je meer aan
Daar gaan we weer. Omdat het weeronline is zeker?
We zullen zien hoe het uitpakt, maar de pluimen zeggen hetzelfde. En die pluimen zijn bij mijn weten op hun beurt weer voor een groot deel gebaseerd op de kaarten.
We zullen zien hoe het uitpakt, maar de pluimen zeggen hetzelfde. En die pluimen zijn bij mijn weten op hun beurt weer voor een groot deel gebaseerd op de kaarten.
Nou als je even naar de pluim (die ik net gepost heb) kijkt dan zie je dat na zaterdag het tijdelijk kouder wordt met in de nacht kans op lichte vorst en dus ook kans op winterse neerslag. | Gewijzigd: 13 februari 2012, 21:56 uur, door BacciB
Jan, ik vind dat je sinds de dooi nogal bot doet.
Laat de mensen toch genieten van wat ze willen geloven, anders wordt het er niet leuker op, toch?
Jah en in de nachten slapen we
Dit weer zullen we wel even houden voorlopig. Nachten soms onder nul en overdag gewoon een paar graden in de plus. Tot het serieus Lente word.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Laat de mensen toch genieten van wat ze willen geloven, anders wordt het er niet leuker op, toch?
Iemand erop wijzen dat bepaalde verwachtingen meestal niet kloppen, ik zie het probleem niet.
Dit weer zullen we wel even houden voorlopig. Nachten soms onder nul en overdag gewoon een paar graden in de plus. Tot het serieus Lente word.
Juist, zo denk ik er ook over. Jan zei het zelf, na 20 februari krijgt de zon alleen maar meer kracht. Dus serieus winterweer hoeven we dan niet meer te verwachten.
Maar, helemaal zeker weet je het nooit, dat hebben de afgelopen 2-3 weken wel bewezen.
Ik vind dat je ook realistisch moet wezen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Gelukkig, we moeten af en toe ook maar eens lachen.
Dooi is niet erg. Het luidt het einde in van de winter en zet een eerste voorzichtige stap richting de lente.
Maar zover is het nog niet, wie weet voor winterse ongemakken ons nog boven het hoofd hangen.
Zaterdag sneeuw of geen sneeuw maar natte koude kleddertroep om te beginnen. | Gewijzigd: 13 februari 2012, 22:10 uur, door Overbuurman