Tot nu toe bijzonder wenig aan de hand. Alles rijd mooi door. Haast niemand die zich aan 50 km/h houdt.
Dan heb je geluk. Richting Eindhoven is het prijs.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Moest er eigenlijk wel door vandaag, maar heb het "geluk" dat mijn 2 kinderen ziek zijn. Buikgriep en fikse verkoudheid.
Dus geen school en geen peuterspeelzaal vandaag. Ook geen zwemles vanmiddag. Wel nog een boodschap doen vandaag, maar wellicht dat er dan al meer straten gestrooid zijn.
Mensen, kijk alsjeblieft goed uit!
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Nu weer lichte sneeuw en zo gaat dat lekker verder... Het blijft wel liggen, maar weet niet voor hoe lang.
En zoals hier boven al eens gezegd werd, iedereen voorzichtig op de weg niet alleen voor jezelf maar ook voor een ander. Niet iedereen rijdt 100.000 km per jaar. Niet iedereen loopt over van zelfvertrouwen en er is niets maar dan ook helemaal niets mis met voorzichtigheid op de weg... Er zijn ook mensen waaronder ik zelf die voor het eerst in de winter rijden en die het allemaal nog een beetje eng vinden. Ik heb dit jaar mijn rijbewijs gehaald in de zomer en moet nog wennen. Ik maak veel voor het eerst mee ook al ben ik 39. Sneeuw, zware mist, storm, slagregen. En ik ben doodsbang voor die randdebielen die dan gewoon op de provinciale weg aan het scheuren zijn of achter me zitten te duwen zodat ik mezelf bijna kapot rij tegen een boom omdat ik ze niet langs kan laten... Ik rij onder die omstandigheden liever 60 en kom later, dan dat ik 90 rij en ik kom er niet of ik rij iemand anders in de prak. Maar helaas denkt niet iedereen daar zo over... | Gewijzigd: 13 februari 2012, 09:23 uur, door Sanwa
Ondanks dat ik de afgelopen twee weken kan waarderen vind ik het nu wel weer ontzettend fijn dat de boel weer even schoon 'gespoeld' wordt door regen en positieve temperaturen. Het was deze morgen ook een stuk aangenamer buiten. Voor het gevoel scheelt het echt een jas. | Gewijzigd: 13 februari 2012, 09:19 uur, door marsel