sommige vergeten ook vaak als het +1 is dat niet meer glad is maar je hebt vorst ook nog in de grond zitten dus vriest het op en kwa waarschuwingen nu vind ik het erg slecht van knmi eerst veel klappers gebeurd dan maar eens waarschuwen voor extreem weer
en veel snelwegen zijn nu ook afgesloten door veel ongelukken en de gladheid het was voorspeld toch? | Gewijzigd: 12 februari 2012, 23:47 uur, door steffantje
sommige vergeten ook vaak als het +1 is dat niet meer glad is maar je hebt vorst ook nog in de grond zitten dus vriest het op en kwa waarschuwingen nu vind ik het erg slecht van knmi eerst veel klappers gebeurd dan maar eens waarschuwen voor extreem weer
dat is Nederlands.. eerst moeten er vaak doden vallen voordat men er iets aan doet.. poldermodel heet dat.. alles ( edit) 10 keer afwegen voordat je een beslissing neemt... | Gewijzigd: 12 februari 2012, 23:48 uur, door Callie-P
Dan valt het altijd nog mee als er dan toch sneeuw valt | Gewijzigd: 13 februari 2012, 00:22 uur, door albalinda
Op het nieuws zeiden ze net ook dat het KNMI verwacht dat het ook in de ochtend glad kan zijn.. ..whats new...
net even buiten geweest..
we hebben ijsregen gehad.. ( woon dus pakweg 2km van zee) stoep is bevroren maar weg (nog) niet..
ik ga mijn bedje in en morgen lekker thuis werken.. | Gewijzigd: 13 februari 2012, 00:36 uur, door Callie-P
Op het nieuws zeiden ze net ook dat het KNMI verwacht dat het ook in de ochtend glad kan zijn.. ..whats new...
Echt niet normaal hé,gewoon niet gaan sturen nu
Idd,als je nagaat dat de vorst nog makkelijk een dag of 14 op beschutte plekken
in de grond kan blijven zitten als de dooi niet te hard gaat.....
Edit Sanwa: KNIP
Zierikzee (Zeeland) net regen.
Ook hier de dooi aanval begonnen. | Gewijzigd: 13 februari 2012, 09:11 uur, door Sanwa
Volgens de radar beelden val dat wel mee. Het activeert wel maar heel licht.
Hier trouwens een - 6 is de helft minder dan de laste paar dagen. Je voelt wel het verschil. | Gewijzigd: 13 februari 2012, 01:26 uur, door Eifel
Niveau waarschuwing noodweer rood vanwege ijzel
geldig van: maandag, 13. feb 2012, 02:55 uur
geldig tot: maandag, 13. feb 2012, 10:00 uur
Dus dat betekend ook de ochtendspits!
geldig voor: alle hoogtes
maandag morgen moet plaatselijk rekening gehouden worden met sterkere aanvriezende regen. | Gewijzigd: 13 februari 2012, 03:20 uur, door TornadoCowboy