Kom net thuis,en op de A15 lager er een aantal tegen de vangrail! En 1 op zijn kop!
Persoon waarvan de auto op zijn kop lag geholpen en snel weer verder gegaan! Mij te gevaarlijk om er bij te blijven staan!
Aanvriezende mist! Mot sneeuw en lichte ijsregen!
Is niet niks. Al rij je zacht,in een bocht op de snelweg is de kleinste verkeerde beweging al schuiven.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Sorry, ik zie het nu pas
Edit: het ijzelt hier nu ook
Morgen schaatsen over de weg | Gewijzigd: 12 februari 2012, 21:56 uur, door weerfreak
Morgen trouwens ook nog kans op sneeuw, vooral in het oosten. | Gewijzigd: 12 februari 2012, 22:19 uur, door BacciB
Ik werd door me vader gebeld dat de a9 een ijsbaan was, en dat je daar 50 mocht.
Maar tot afslag haarlem noord niks aan de hand.
Beneden bij het rotterpolderplein was wel een ongeluk gebeurt en stond er één in de berm (zo'n 10 meter van de weg).
Maar toen ik er op reed niks van gladheid te merken.
Pas in me eigen straat (kleine betegelde straat) was het glad.
Dus niet alle ongelukken gebeuren door de gladheid.
Sommige mensen gaan "te" voorzichtig rijden waardoor er juist ongelukken gebeuren.
Zoals ik er zelf 1 tegen kwam die iets van 50 reed op de snelweg! (waar je 120 mag).
Ik begrijp de waarschuwingen en geloof best dat het op sommige plaatsen glad is.
Maar als je het eng vind ga dan NIET de weg op.
Overigens vanmiddag nog matige sneeuwval mee gemaakt
Mijn mening is dat je bij ijzel niet voorzichtig genoeg kan zijn. Als je hard rijdt zie je toch nooit op tijd dat het glad is. | Gewijzigd: 12 februari 2012, 23:04 uur, door Sanwa