EDIT: paar vlokjes maar | Gewijzigd: 12 februari 2012, 11:14 uur, door Weatherman
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Volg de radarbeelden, lees de berichten op het forum enz. Dan vind je vanzelf wel het antwoord.
Toevoeging
Berichten met alleen maar opmerkingen zoals.. ik krijg geen sneeuw.. hullie krijgen het wel, maar ikke weer eens niet enz enz enz zonder enige onderbouwing vormen geen meerwaarde, dus ook richting kliko. | Gewijzigd: 12 februari 2012, 11:25 uur, door Marga
Als die kaarten zouden kloppen Jan, dan zou het hier nu wel moeten sneeuwen, en er komt niks uit de hemel vallen, of ik moet een beschadiging aan m'n ogen hebben, maar dat denk ik niet Ik wacht het nog even af, hoop nog steeds op bakken vol met sneeuw, daar krijg ik m'n energie van, kun je nagaan hoe het met me gesteld is tussen april en november
Bakken met sneeuw?? Moet je een heel klein bakje pakken en de vriezer uitschrapen, ben ik bang... maar de komende dagen kunnen vooral landinwaarts soms verrassend uit de hoek komen, denk ik
Volgens mij waren dat plaatjes met lichte sneeuwval voor vanmiddag, maar kan aan mij liggen.... | Gewijzigd: 12 februari 2012, 11:35 uur, door Brisk
Ja, het schijnt dat we geduld moeten hebben, en dat ons geduld rijkelijk wordt beloond
Vanavond komen we hier terug en zullen we vertellen wat hier vandaag gevallen is oke?
klinker weg voor huis is een ijsbaan:S:P
Old fashioned IJzel dus
Was er al bang voor over zo'n laagje ijzel ooit mijn heup/been/bekken gebroken
kijk dus met angst en beven naar de volgende 48 uur brrr
Het huidige fascinerende weerpatroon wordt op zijn plaats gehouden door de voorspelbare zonne-lunaire factoren die de standaard meteorologie niet begrijpt of rekening mee houdt. Fe Meteo van het Verenigd Koninkrijk, het KNMI en Meteo Eireann zullen fouten blijven maken, zelfs een dag van tevoren in de komende dagen en weken. Vooral in periodes rond onze grote rode waarschuwing ", zei hij op 11 februari 02:00 uur.
Wat bedoelt hij met de rode waarschuwing?????? | Gewijzigd: 12 februari 2012, 11:40 uur, door Debbieke
alsjeblieft met bakken tegelijk!
die pekel sloopt me hele auto
me tft scherm is ook al stukbevrozen... | Gewijzigd: 12 februari 2012, 13:23 uur, door Marga
weather without storms is no weather at all.
die pekel sloopt me hele auto
me tft scherm is ook al stukbevrozen...
Inderdaad. En dan al de sneeuw en ijs in 1 keer weg. Paar dagen lang het sneeuw weg zien lopen is erger dan in 1 keer regen en dan alles weg. | Gewijzigd: 12 februari 2012, 13:23 uur, door Marga
tot eind januarie was mijn ligusterhaag helemaal groen me tulpen en narcissen stonden bijna in de bloei
nu is de haag helemaal bruin en kaal geworden tulpen en narcissen kapot gevroren hoop dat ze er nog boven op komen als et weer warmer word
tempratuur nog onder nul komt maar moeizaam omhoog | Gewijzigd: 12 februari 2012, 11:49 uur, door steffantje