Lol, denk wel dat je verwachting gaat ingevuld worden.
By the way, mijn bericht was niet persoonlijk op iemand doelend.
Buitje lijkt er een uurtje over te doen voordat deze gepasseerd is..niet verkeerd
Jammer dat het allemaal voorbij is en we dadelijk met die noordwester komen te zitten met aan het einde van de week temperaturen rond de 10 graden.. na ja het waren 2 fantastische dagen
Leuk om te zien dat er nog mensen zijn die hoop houden.. je weet het natuurlijk nooit, de winter duurt tenslotte nog 3 weken.. ( ik hou 1 maart aan als einde winter (Meteorologische winter))
Het kan best nog een keertje (een beetje) koud worden.. maar een langdurige vorstperiode..dat is denk ik ijdele hoop.
Hieronder de temperatuur stijging lokaal.. knalt omhoog.. ben zeer benieuwd hoe lang het duurt voordat we boven nul zitten..
| Gewijzigd: 12 februari 2012, 09:36 uur, door Callie-P
of moet het nog ontwikkelen?
hirlim ziet er totaal anders uit dan nu op de radar.
Typisch, al commentaar leveren in begin van de dag terwijl alles pas in de middag moet gaan komen.... Niet alleen Hirlam komt er mee dus....
Buitje lijkt er een uurtje over te doen voordat deze gepasseerd is..niet verkeerd
Jammer dat het allemaal voorbij is en we dadelijk met die noordwester komen te zitten met aan het einde van de week temperaturen rond de 10 graden.. na ja het waren 2 fantastische dagen
Leuk om te zien dat er nog mensen zijn die hoop houden.. je weet het natuurlijk nooit, de winter duurt tenslotte nog 3 weken.. ( ik hou 1 maart aan als einde winter (Meteorologische winter))
Het kan best nog een keertje (een beetje) koud worden.. maar een langdurige vorstperiode..dat is denk ik ijdele hoop.
ben benieuwd of het doorschijft naar Rotterdam. op dit moment wel zwaar bewolkt. we wachten af
ik lever geen commentaar Jan.
ik vroeg me gewoon een aantal dingen af.
ik zie nu ook dat je weer een nieuwe hirlam hebt.
in die run van gister zou het veel eerder beginnen,dus is dan niet vreemd waarom ik het me af vraag,of wel?
Hier sneeuwt het behoorlijk..vlokken worden steeds groter.. tja temperatuur stijgt..
ik***********
in die run van gister zou het veel eerder beginnen,dus is dan niet vreemd waarom ik het me af vraag,of wel?
Misschien had je gewoon een beetje geduld moeten hebben het is pas 9:40... de dag is net begonnen en hier sneeuwt het mega.. | Gewijzigd: 12 februari 2012, 09:41 uur, door Callie-P
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Hieronder de temperatuur stijging lokaal.. knalt omhoog.. ben zeer benieuwd hoe lang het duurt voordat we boven nul zitten..
Ja idd. Zitten we aan het eind van de vorstperiode, hebben we sneeuw.
Maar goed zoals je al zegt, nog een paar weken meteorologische winter. Wie weet gebeurd er nog wat. IJdele hoop of niet, het kan natuurlijk nog wel, maar de kansen zijn klein.
ik vroeg me gewoon een aantal dingen af.
ik zie nu ook dat je weer een nieuwe hirlam hebt.
Je manier van schrijven deed het anders overkomen, nu ik je eerdere post nog eens lees met je vorige post in gedachten komt het al anders over. Nadeel van communiceren via een forum zullen we maar zeggen.....
(al kan Calliep natuurlijk gelijk hebben als de temps die hij gepost heeft alles behalve op 2 meter gemeten zijn.....) | Gewijzigd: 12 februari 2012, 09:52 uur, door Brisk
Nee er valt echt niks, anders doet een vlokje er een half uur over.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/