Realiteit is dat het even 2 weken flink koud is geweest, en dat is mooi.
Maar we mogen toch wel even 'down-to-earth' zeggen dat het gewoon een (tot nu toe) niet echt schokkende winter.
Daarvoor is het veel te kort koud geweest en is er veel te weinig sneeuw gevallen.
Ik vind het prachtig dat het 2 weken koud is geweest, en dat was ook hartstikke leuk, maar over de gehele winter gezien (TOT NU TOE!) is het best een magere winter.
Als gehele winter is 2011/2012 niet zo best. De laatste 2 weken alleen waren wel legendarisch want zoals die verlopen zijn komt niet vaak voor.
Joe Bastardi kwam vorige week ook al met een soortgelijke voorspelling voor volgende week. Zijn tweet van 07 feb:
Uk people.. some milder weather this week before atmospheric anarchy in UK next week. This does not look warm to me.
| Gewijzigd: 11 februari 2012, 17:21 uur, door Sanwa
Hij zei ook dat de horrorwinter in november al ging aanvatten, maar daarin was hij verkeerd met vele anderen (het Eurohoog, toch niet alledaags als het zo lang aanhoudt, was de schuld), dus dat nam m.i. niet zijn geloofwaardigheid weg, maar mocht hij er nu naastzitten ...
Kan je me laten zien waar Piers een verwachting voor een 'horrorwinter' in November uitgaf? Ik weet nog wel dat hij de vloer aanveegde met hen die wel een horrorwinter aankondigden en dat die reeds in oktober zou aanvangen, wegens enig ontbreken van onderbouwing daarvan. Dat was meen ik in september/oktober.
Dat hij een horror winter voor November aangaf lijkt me onwaarschijnlijk. Maar nogmaals, geef aan waar dat stond. | Gewijzigd: 11 februari 2012, 17:32 uur, door Ben47
KNMI:
Gelderland
Af en toe lichte sneeuw. Geldig: zondag 12 februari 2012 vanaf ca 08 uur gedurende ca 9 uur
Mmmm dat kennen we die lichte sneeuw, zie laatst maar. Nu is de treksnelheid wel wat sneller dan afgelopen keer, maar verwacht toch wel lokaal een cm of 5
Daar kunnen we tenminste nog van genieten al is het maar even.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Maar ik kijk naar buiten, en ik zie avondrood, mooi weer aan boord? geen dooi?
Dooi is geen ontkomen meer aan, had ook graag iets anders neergezet. Helaas is het niet anders Hier tempkaartje van hirlam
dat de winter in vrede mag rusten. last day tomorrow! Enjoy it!