Lol, dan weet ik niet welke pluimen jij gekeken hebt, maar ik zag toch wel wat anders. Als het weer omslaat dan zal er toch even heel wat geruimd moeten worden! Dit zal niet gaan gebeuren. Een vorstperiode zal ook echt niet meer gaan komen zodat we weer op de schaats kunnen. Winterse buien en wat vorst in de nacht wel mogelijk, zoals ook in beginpost gezegd
Moet ik doorgaan?
Het is maar wat je een WC vind... Gewoon normaal saai februari weer. Soms wat regen/ natte sneeuw, soms wat meer wind maar geen ordinaire WC. | Gewijzigd: 11 februari 2012, 13:39 uur, door onno333
WC = westcirculatie. Er valt niet echt te discussiëren wat nu wel of geen WC is. Je moet niet denken dat de temperaturen ineens boven de 10 graden komen te liggen met een WC, normaal saai februari weer is hier een prima voorbeeld van wat een WC kan veroorzaken.
En waar heb jij je glazenbol gehaald?
Ik geniet enorm van deze site en heb enorm veel respect voor Jan en Johan hun redeneringen en uiteenzettingen.
Maar altijd die computerberekeningen, altijd maar die kaarten die eigenlijk veel te weinig zeggen en die pluimen.
Alsof het weer alleen van deze dingen afhangt. Tegenwoordig kijken we meer naar de pluimen om te weten welk weer het is dan dat we buiten kijken!
Jammer dat een Pierce Corbyn slecht 10% krediet krijgt dan die andere weerdeskundigen.
Hij is ook veel mis, hij geeft het grif toe, maar wie eerlijk is moet toegeven dat hij een doorn in het oog is van de andere weermannen! Dat alleen al is een teken dat hij het goed doet.
Maar een dikke proficiat voor deze site!
hoi jan en wat denk jij van het verhaal van bastardi enkele paginas terug. Ik heb genoten afgelopen 2 weken en de kids ook, maar van mij mag het nu ander weer worden of een bak sneeuw. | Gewijzigd: 11 februari 2012, 14:14 uur, door Debbieke
In plaats van te discussieren of de winter definitief voorbij is of niet
De winter duurt nog tot 21 maart.
Dus het is nog steeds winter, of het nu bagger weer is of niet!
Waarom zegt iedereen dat de winter voorbij is beetje raar of niet de meteorologische winter duurt tot 21 maart. Je kan niet zomaar zeggen van "de winter is voorbij".
Ik blijf gewoon nog een beetje hopen op een leuk pak sneeuw wie weet wat we nog krijgen. Geduld is een schone zaak.
Ik geniet enorm van deze site en heb enorm veel respect voor Jan en Johan hun redeneringen en uiteenzettingen.
Maar altijd die computerberekeningen, altijd maar die kaarten die eigenlijk veel te weinig zeggen en die pluimen.
Alsof het weer alleen van deze dingen afhangt. Tegenwoordig kijken we meer naar de pluimen om te weten welk weer het is dan dat we buiten kijken!
Jammer dat een Pierce Corbyn slecht 10% krediet krijgt dan die andere weerdeskundigen.
Hij is ook veel mis, hij geeft het grif toe, maar wie eerlijk is moet toegeven dat hij een doorn in het oog is van de andere weermannen! Dat alleen al is een teken dat hij het goed doet.
Maar een dikke proficiat voor deze site!
Pierce is een goede man, die tenminste ook op lange termijn durft te spreken. Ik moet helaas met je meegaan dat hij weinig credits krijgt, dat alleen maar om die superstorm destijds. Al wat hij goed heeft dat wil men niet lezen.
Maar goed, ik ga nog lekker van deze dagen genieten, als iedereen dat nu eens gaat doen dan zijn we al een heel stuk verder hier
| Gewijzigd: 11 februari 2012, 14:11 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Er staat inderdaad voorlopig geen winter meer op de kaarten zoals we die nu net hebben gehad. Voor sommigen leuk om te horen, voor andere is dit helemaal geen leuk nieuws. Wij hebben de seizoenen niet in de hand, en daar kunnen we niks aan veranderen. Het zij zo... Dus op elkanders kap zitten, klagen en zeuren.. daar komen we jammergenoeg ook niet verder mee. Dus nogmaals hou het gezellig.
Onweersdagen: 0
Waar heb je dit stukje van kopieert?
Deze week?. Deze week is winters en geen kwakkel. Komende week dooi weer .
klagen klagen en nog maar eens klagen.,, het is nooit goed
nou jongens wil jullie bedanken voor deze moooie site en top hoe jullie het weer gedaan hebben!!!
want wij kunnen er wat van he
nog lekker genieten buiten met de hond vandaag en morgen
en dan hup de nieuwe week in met nieuwe ontwikkelingen altijd weer spannend