Zonnekracht en minder kou op het continent rond die tijd.
Maar volgens mij is het dan wel iets kouder hoor
Maar volgens mij is het dan wel iets kouder hoor
volgens mij word het koudereservoir in oost europa niet helemaal opgeruimd dus kan die kou toch zo naar ons stromen
jij loopt zeker al te ver vooruit van wat we morgen krijgen.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Juist, genieten vandaag! En met een beetje geluk morgen ook in de sneeuw
Jan heb jij toevallig nog wat in de sneeuw gemarineerde Hirlammetjes over?
Wederom poolsneeuw in Nederland? Damn dat heb ik gemist deze winter... | Gewijzigd: 11 februari 2012, 09:36 uur, door Reutel
Nee het sneeuwt echt. Ik schrok er ook van. Komt de dooiaanval eerder dan gedacht ???
Het is poolsneeuw wat jij ziet waarschijnlijk.
http://www.knmi.nl/cms/content/40575/poolsneeuw
Nee, een aantal mensen hebben het hier over poolsneeuw??
Hoop morgen nog even mooie gewone dikke vlokken te zien
en meestal gaat wel lukken met intredende dooi
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ik zie, in mijn gedachten, bakken vol sneeuw afzakken naar ons landje met die kaarten!
Ik heb er wel heel erg van genoten, de kou en de spanning of de 11 wel of niet gereden konden worden
Of de winter nu echt afgelopen is, geen idee maar we kunnen wel concluderen dat gezien de kaarten het niet meer gaaat worden wat je van een winter stiekem toch iedere keer weer hoopt. Dan had deze vorst periode door moeten zetten of de paar dagen sneeuw / dooi absoluut een prikje zijn geweest.
Wederom heb ik genoten van de accuraatheid van deze site en de toch wel vriendelijke manier warop men hier met elkaar omgaat! Er zijn legio fora waar het bij een beetje tegensslag meteen uit de hand loopt met allerlei leden die dan maar niet meer komen etc. Gelukkig heb ik dit hier niet hoeven meemaken.
Het komende weer, kwakkel maar niet genoeg warmte voor mijn andere hobbies, zorgen ervoor dat ik ook in een soort van slaapstand zal zakken tot er weer iets te beleven valt.
Geniet er nog even van, maak elkaar de kop niet gekker dan die al was, have fun!
http://www.knmi.nl/cms/content/40575/poolsneeuw
Het is geen poolsneeuw. De zon is verscholen achter de wolkendek en de vlokken zijn met het blote oog te zien. Ze zijn geschat een millimeter of 2 groot.
Ik zal zo even kijken bij de nieuwe run, maar ga zo naar de winkel en dan schaatsen! Ja ook een winterhater kan van koud weer genieten