Je bent zo te zien nog niet in je coma capsule gekropen, je bent nog in leven bij onder de 15 graden, zonder zon en je zegt iets terwijl je niets meer hoeft te zeggen?
Hmmm, waar een koudegolf al niet voor kan zorgen...
dus ik zie nog geen einde winter als ik de pluim zo zie
beetje flauw ook
Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Maar gelijk geef ik je.
Een winter slecht begonnen is een winter slecht geronnen.
Het is niet zo moeilijk om mooie kaarten en pluimen met vorst te zien over 14 dagen. De vraag is hoe krijg je die 'kaart' en bijbehorende temperatuur zover dat het over 14 dagen uit komt. Van mij mag het hoor, met een koudegolf tot eind maart. | Gewijzigd: 11 februari 2012, 00:28 uur, door Ben47
Roept zo'n idee op van, "laten we deze geslaagde vorstperiode (na) zondag ten graven dragen".
Hoewel ik aan de winterdiscussietopics niets heb bijgedragen (hetgeen ik ook nu niet zal gaan doen), heb ik er zeer zeker van genoten.
En daarom, bij deze, Jan en Johann een dikke pluim en dank jullie wel.
Klopt en met een beetje mazzel blijft het nog liggen zonder regen erachteraan. De nacht naar maandag ligt de temperatuur tussen de -1 en +2. Dus misschien maandag ochtend nog wat sneeuwresten, maar daarna is het toch echt over hoor.
21 augustus 2009..
Op naar dit soort berichten. Weet nog dat het temp kaartje van de KNMI. Wit kleurde boven de 37 graden...
Dank voor een mooi Winterforum allemaal. Op naar de Winter
21 augustus 2009..
Op naar dit soort berichten. Weet nog dat het temp kaartje van de KNMI. Wit kleurde boven de 37 graden...
Dank voor een mooi Winterforum allemaal. Op naar de Winter
Op naar de winter??
Kaartje wit is ook mooi in de winter. dan hebben we temps van -20 haha
Sowieso is dit al een gekke winter, met een zeer zacht begin t/m januari, en dan alsnog een heel koude vorstperiode. Dat gebeurde ook in de winter van 1853, en toen kwam er zelfs een tweede vorstperiode pas in de tweede helft van maart... | Gewijzigd: 11 februari 2012, 03:38 uur, door Martian