het vriest dat het kraakt nog steeds morgen allen weer op de schaats en natuurlijk komt aan alles een eind .
maar waar is dat onderbuik gevoel van iedereen dat het toch nog zo maar weer zou kunnen kantelen ( en die kans is er nog steeds ) ook de 11 stedentocht kater lijkt hier mee te spelen bij de meesten
we zijn pas 10 feb en we mogen pas klagen als het laatste stukje ijs uit de sloot gedooit is
eerst wordt het wit dan nat hahaha bedoel wel op nette manier
whahahaha
ik ben benieuwd voor de zondag!! *droomscenario aan* misschien gaat het wat harder sneeuwen, en daalt de temp net wat verder, en dan komt de dooi gewoon niet..........*droomscenario uit*
Dit is toch hetzelfde forum waar altijd gemeld wordt dat we geen uitspraken moeten verwachten over de verre toekomst (=meer dan 5 dagen vooruit) en waar we de winter pas af mogen schrijven als ie voorbij is, want in dat-en-dat jaar was het ook laat winter? | Gewijzigd: 10 februari 2012, 23:23 uur, door Simon Deurdorpe
Dit is toch hetzelfde forum waar altijd gemeld wordt dat we geen uitspraken moeten verwachten over de verre toekomst (=meer dan 5 dagen vooruit) en waar we de winter pas af mogen schrijven als ie voorbij is, want in dat-en-dat jaar was het ook laat winter?
We kunnen nu wel concluderen dat de winter aan zijn eind loopt, dit zal dan ook het laatste topic zijn wat betreft de winter. Er moeten toch wel hele gekke dingen gaan gebeuren om weer tot een mooie vorstperiode te gaan komen. Dit wil niet zeggen dat er geen sneeuwbuitje voor kan gaan komen en vorst kan er ook nog voor gaan komen.
Welkom lente, en dat zeg je op 10 februari?
wat voor glazen bol gebruik jij?
de afgelopen maanden mocht niemand de winter afschrijven en nu mag
jij de hele dag roepen dat het nu over en uit is?
Ik waardeer je site enorm, maar dit gaat er bij mij niet in. | Gewijzigd: 10 februari 2012, 23:43 uur, door Sanwa
Welkom lente, en dat zeg je op 10 februari?
wat voor glazen bol gebruik jij?
de afgelopen maanden mocht niemand de winter afschrijven en nu mag
jij de hele dag roepen dat het nu over en uit is?
Ik waardeer je site enorm, maar dit gaat er bij mij niet in.
Lees eens een keer de tekst goed voordat je iets gaat rondkakelen!
Jan je kan niet ontkennen dat je tekst een beetje een verkeerde toon zet.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
It ain't over till the fat lady sings .
Inderdaad sneeuw en vorst behoren nog wel tot de mogelijkheden, maar zoals ik al zei... Een mooie vorstperiode kunnen we op onze buik schrijven
Van mij mag 3dagen vorst en op de 1ste dag een cm of 20 die dan nog 3dagen blijft liggen, ook nog komen, zou ik heel blij mee zijn, meer moet ik in principe niet meer hebben.. mag natuurlijk wel, mar dit is BENELUX.)
nog beter lezen
Winter kwa lange goede vorstperiode is VOORBIJ
soms wat dagen vorst en een sneeuwbui zijn nog mogelijk
Duidelijker kan niet