haha dat was ik
toch nog leuk dat er zondag nog wat sneeuw valt dat is hier dan de 3de sneeuwvaldag...
alleen nu ik net de nieuwe pluim heb gezien misschien nog wat sneeuw, maar lijkt nu echt dat we de lente in gaan ook lekker.
kan ik ook weer lekker aan het werk einde ijsvrij haha
was ieder geval leuk op deze topic
bedankt voor alles en de gezelligheid
Sneeuwschep dus toch nog nodig? Nou hopen dat die donker roze vlek nog wat meer richting Z limburg terecht komt... Nou nou het zal mij benieuwen... Ik zeg nog niks, kan natuurlijk nog veranderen. Sta ik dadelijk weer met beteuterde kids. Maar stiekem heb ik ook wel weer heel erg veel zin in de Lente/Zomer. mmmmmmm | Gewijzigd: 10 februari 2012, 22:13 uur, door kiwitwins
toch nog leuk dat er zondag nog wat sneeuw valt dat is hier dan de 3de sneeuwvaldag...
Tis nog geen eind februari he? Maar vooral begin maart kun je je hart ophalen
Er waren mensen die de winter al in december af hadden geschreven, maar ook mensen die de winter in januari al af hadden geschreven. Ik, maar ook andere mensen gingen er steeds vanuit dat de winter echt nog wel zou komen....
Met alle respect Jan, dit noem ik geen winter.
Winter seizoen is 3 maanden. Dat redden we hier natuurlijk niet. Maar om 2 weken aardige vorst als winter te bestempelen gaat me te ver.
Winter seizoen is 3 maanden. Dat redden we hier natuurlijk niet. Maar om 2 weken aardige vorst als winter te bestempelen gaat me te ver.
Waarschijnlijk ook, omdat we nu in februari zitten en langzamerhand het voorjaar intippelen
Iedereen nog fijne wintermomenten toegewenst voor die 2 dagen!
(Ps: trek nog maar goede afscheidsfoto's want met dat saai weer zal er nauwelijks nog interessante fotospecials komen ) | Gewijzigd: 10 februari 2012, 22:47 uur, door thunder and lightning
Iedereen nog fijne wintermomenten toegewenst voor die 2 dagen!
(Ps: trek nog maar goede afscheidsfoto's want met dat saai weer zal er nauwelijks nog interessante fotospecials komen )
Ik hoop dat er nog iemand is die mooie foto's plaatst voor burobladachtergronden!
Daarna is het overal afgelopen jah.
Vandaar mijn reactie,blijf dan maar op de hele nacht. Of je moet van drabsneeuw houden natuurlijk,dan kan je gewoon slapen tot de ochtend.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Jep idd, lekker door de sneeuw naar school fietsen! of SNEEUWVRIJ! (A) zou toch geweldig zijn!