is goed! en onder de klok, meteen bij de deur is denk ik wel t makkelijkste afspreekpunt!
en hopelijk hebben we dan ook meteen de eerste onweersdag te pakken!
jaaa onweer fans united
Tot vanmiddag allemaal. Griepje lijkt niet door te zetten dus ik ben er bij
ik heb er absoluut zin in, op 1 voorwaarde: dat je me niet aansteekt Tot vanmiddag!
Tot vanmiddag allemaal. Griepje lijkt niet door te zetten dus ik ben er bij
heb er ook echt zin in laten we er een dondersgoeie meeting van maken
tot vanmiddag!
Een nieuwe camera? Wat voor leuk speeltje heb je nu dan?
Canon EOS 600D met 18-135mm lens! Heb m pas sinds gisteren, in januari was er ingebroken en had ik dus geen cameras meer maar de verzekering had uitbetaald dus ik moest meteen een nieuwe. Ik neem m mee dadelijk
btw was mn nr vergeten, gooi m ff hier op 06******
Edit Marga: Voor de zekerheid nummer onleesbaar gemaakt | Gewijzigd: 17 maart 2012, 16:44 uur, door Marga
Zou je je nummer zo wel openbaar gooien? Je kan altijd een PB sturen! Dat is ALS HET GOED IS het veiligste!
Edit Marga:
Je hebt helemaal gelijk. Ook in je quote heb ik het nummer onleesbaar gemaakt.
En dat is inderdaad de veiligste manier om persoonlijke gegevens door te geven.
Fijn, dat je daar even op wijst. | Gewijzigd: 17 maart 2012, 17:14 uur, door Marga
Edit Marga:
Je hebt helemaal gelijk. Ook in je quote heb ik het nummer onleesbaar gemaakt.
En dat is inderdaad de veiligste manier om persoonlijke gegevens door te geven.
Fijn, dat je daar even op wijst.
u
Weet ik, was even een 'nood' situatie want ik was vergeten iedereen mn nummer te sturen en ik stond al op het station. Was al van plan om het zo snel mogelijk te deleten maar ik had iedereen gevonden haha dus thanks!
Altijd leuk om dan te bekijken en dan bij jezelf af te vragen waarom je niet gegaan bent haha
Ja een paar, ik zal de mijne hier zo snel mogelijk plaatsen! En het was idd gezellig
Edit: met dit bordje stond ik de blits te maken op het station | Gewijzigd: 18 maart 2012, 01:11 uur, door myrkkykarkki