Zo'n meeting is een erg goed idee Ik ben voor
Citaat van marcel`westland, zaterdag 11 februari 2012, 17:42 uur met onweersfan voel ik me ook erg aangesproken.... maar eindhoven ligt toch een kleine 140km hier vandaan
Gewoon verhuizen! | Gewijzigd: 15 februari 2012, 12:48 uur, door MarkNL
Goed idee! Mij maakt het niet veel uit welk cafe zolang we elkaar maar kunnen verstaan haha Donderdag en vrijdag avond zijn wel vaak wat drukker, kan me voorstellen dat op zaterdag misschien handiger zou zijn, moet soms wel op zaterdag werken maar dat bekijk ik dan wel
Mcdonalds ieuw! Op een zaterdag zijn er wel rustige cafe's lijkt me. Misschien de Movies ofzo vlakbij Pathe? We kunnen ook op het station afspreken en vanuit daar kijken wat we doen, maakt mij niet uit
Movies is op steenworpafstand van het station, dus lijkt mij prima!
Ik zie dat jij, net als ik, ook uit je winterslaap bent ontwaakt haha. Ach, als het weer begint te rommelen en ik ga er op uit.... stap je maar in he?! De vorige chases waren gezellig maar helaas zonder mooie fotoresultaten. Maar wie weet wat het nieuwe seizoen gaat brengen.
Wil toch eindelijk m'n bliksemtrigger eens goed aan het werk zien......
Groeten en we houden contact!
Grtz. Steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Ik zie dat jij, net als ik, ook uit je winterslaap bent ontwaakt haha. Ach, als het weer begint te rommelen en ik ga er op uit.... stap je maar in he?! De vorige chases waren gezellig maar helaas zonder mooie fotoresultaten. Maar wie weet wat het nieuwe seizoen gaat brengen.
Wil toch eindelijk m'n bliksemtrigger eens goed aan het werk zien......
Groeten en we houden contact!
Heeej!
Ja het begint nu al te kriebelen Nieuw jaar nieuwe kansen, ik spring zeker nog eens bij je in de auto dit seizoen!
Grtz. Steven
Ja foto's moeten er zeker komen Alleen is er bij mij ingebroken laatst en al m'n camera's zijn weg Dus dat moet iemand anders doen hihi. Hoop dat de verzekering opschiet zodat ik voor het nieuwe seizoen weer een camera heb
Ps: ik krijg steeds geen notifications in m'n email als er een nieuw bericht is terwijl ik dat wel heb aangevinkt dus vandaar de soms wat late reacties.
Ik kan in principe iedere vrijdag, komende zaterdag niet en de week erop op vrijdag en zaterdag niet, daarna staat alles nog open!