Misschien een beetje out of place zo met alle winter ontwikkelingen maar ik zit er al zolang over te denken dat ik besloten heb er nu maar een topic voor aan te maken.
Ik ben onlangs verhuisd van Valkenswaard (wijds uitzicht over de weilanden, veel goede fotoplekken, vrij zicht op de lucht vanuit het raam) naar Eindhoven (midden in Woensel, uitzicht = een streepje lucht, en geen idee waar goede foto spots zijn) en nu ben ik op zoek naar mensen met dezelfde interesse (obsessie ) als ik, namelijk het weer en dan vooral onweer. Wat ik met deze 'oproep' probeer te bereiken is mijzelf nog niet helemaal duidelijk haha maar ik ben op zoek naar gelijkgestemden die misschien goede plekken in Eindhoven weten om foto's te maken, misschien van de zomer mee willen chasen (hoe is nog maar de vraag want ik heb zelf geen rijbewijs, maar ik zou het al geweldig vinden als ik niet in mijn eentje urenlang naar de lucht sta te kijken ) of die gewoon hun interesse met mij willen delen, online of in het echt. Ik heb een beetje genoeg van mensen die over het weer beginnen, en dan na een enthousiast verhaal van mijn kant een beetje bedenkelijk kijken zo van "ik zocht eigenlijk alleen een opening voor een gesprek ipv een compleet verhaal over de actuele weersituatie"
Wat info over mezelf:
Vrouw
25 jaar
Samenwonend
Studeer maatschappelijke zorg (persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen)
Loop stage op een zorgboerderij
Werk in de flexpool van een zorginstelling als Helpende
Hobbies/interesses: het weer, muziek (vooral metal), fotografie, reizen, dieren, talen, feesten, lezen, koken, en nog veel meer....
Nou, ben benieuwd wat hier uit voortkomt!
Groetjes Josine
Haha dankje! Ik zwerf hier idd al een tijdje rond
Nee, Woensel is een wijk in Eindhoven.. Maaskantje, waar New Kids is opgenomen, ligt wel in de buurt van Den Bosch
maar dat wist je al een tijdje
Haha klopt, tot nu toe ook de enige fan in Eindhoven die ik ken
Ja dat is dus precies mijn probleem, ik ken er ook wel meer maar niemand in mijn buurt
Och die stomme film! Ik heb rood haar dus je raadt al wat ik vaak hoor... "Heej daar is die rooie uit Woensel!"
Ik zit in Uden ongeveer een kleine 25 min boven je
Heb toevallig wel een rijbewijs en auto, en het is inderdaad heel leuk!
Pas ook een meeting gehad met een andere chaser, vrij spontaan en kende elkaar eigenlijk niet(nu wel)
Maar dat is heel leuk om te doen, heb zelf dan een hoop spullen mee in de auto(laptop, camera etc)
Zou zeker een keer mee willen Lijkt me leuk om te doen! En met auto is er altijd de mogelijkheid om te verplaatsen, hebben destijds een ''chase'' van 500km door heel nederland gedaan | Gewijzigd: 13 februari 2012, 22:38 uur, door TornadoCowboy
Ik zit in Uden ongeveer een kleine 25 min boven je
Heb toevallig wel een rijbewijs en auto, en het is inderdaad heel leuk!
Pas ook een meeting gehad met een andere chaser, vrij spontaan en kende elkaar eigenlijk niet(nu wel)
Maar dat is heel leuk om te doen, heb zelf dan een hoop spullen mee in de auto(laptop, camera etc)
Zou zeker een keer mee willen Lijkt me leuk om te doen! En met auto is er altijd de mogelijkheid om te verplaatsen, hebben destijds een ''chase'' van 500km door heel nederland gedaan
dan zitten we in een driehoek, haha Uden - Eindhoven - Schijndel!
wel handig een auto.. ik momenteel alleen scooter maar begin na de zomer vakantie aan m'n auto:)
dan maak ik er een raar soort vierkant van: ik meld me vanuit Helmond! Ik heb een vriend die begint te zuchten zodra ik begin te stuiteren als het gaat onweren, dus ik ben eigenlijk ook wel op zoek naar gelijkgestemden in de buurt! Even voorstellen:
Vrouw
26 jaar
werkzaam bij de gemeente Horst aan de Maas
samenwonend
gek op onweer (duh... )
in het bezit van auto en dito vaardigheden
Fotoplekken ken ik niet echt, ben zelf meer van het kijken dan van foto's maken. Maar goed, volgens mij is er genoeg platteland om eindhoven/helmond/schijndel/uden heen, dus uitkijkplekken moet helemaal goed komen!
Oehw, heb echt zin in de zomer!!!
Gr. Esther
Man
16 Jaar
Geen autorijbewijs, wel AM rijbewijs ( unimog )
Ken wel een aantal foto en film plekken in de buurt die wat hoger liggen en waarmee je erg ver kunt kijken.
Ben erg handig met pc's (of dit van pas komt is het 2e!)
Nee, niet samenwonden zoals jullie, haha!
Verder ben ik ''nog'' niet in het bezit van een spiegelreflex camera, deze komt er binnenkort wel aan!
Dus laat maar wat weten, haha!
Groet Danny, | Gewijzigd: 13 februari 2012, 23:48 uur, door venzi
Even een kort berichtje vanaf mn foon; ik heb iedereens reacties gelezen en ik vind het kei leuk dat zoveel mensen hebben gereageerd Ik vind het een goed plan om eens af te spreken, de zomer is nog ver weg en ik zie alle ideen wel verwateren en dat is zonde,plus we kunnen ons gezamelijk gaan verheugen op een nieuw seizoen Wat zijn jullie ideen hierover, willen jullie binnenkort eens meeten?